Paddan: Klippt från åfficijella:
"Fråga: Ni visade på presentationen ett färdigt förslag på hur ni ska omorganisera, vad ska den här utredningsgruppen då göra då ni omorganiserat redan?
Jerry: Vi tar deras utredning och rättar oss efter det, dock hoppas vi självklart att det är så likt vår omorganisering som möjligt."
-----------
Varför får det svaret mig att må fysiskt dåligt? Jo, det säger mig att den utredningsgrupp som nu är tillsatt egentligen bara är en dimridå för att komma undan den värsta kritiken.
Paddan: Jag hade tänkt åka dit, men det visade sig att jag tvingades till ett telefonmöte och vips så var det inte aktuellt längre.
Dock känner jag lite som dig, det är ytterst tveksamt att man kommer få någon chans att ställa de besvärliga frågorna. Gissningsvis har man någon moderator som bestämmer vem som får ställa frågorna. Att jag då någonsin skulle få ordet är väl knappast troligt.
Salle: Då man sitter helt upptagen med kaos så kan man inte deltaga på mötet. Men man bör väl få ha åsikter ändå tycker jag.
Sen så verkar det som en del på Modo´s forum faktiskt sammanställt en hel del frågor och tänker framföra frågor från dem som inte kan vara på plats.
Ser fram emot att få lite feedback om någon är på plats.
Mora kommer inte skriva nytt kontrakt med sina utländska spelare, enligt dalademokraten. Det innebär att spelare som Ross Lupaschuk och Juha Pitkämäki står utan kontrakt.
Jag har dålig koll på Lupaschuk, hur han är som spelare. Han var väl j'kligt mycket utvisad då han spelade med Mora i ES om jag inte missminner mig och han är högerskytt. Men har han bra skott? Är han duktig i defensiven? Är han något MODO borde satsa på?
Hjälp mig.
spud:Herreguuud, Hv spelar ut timrå fullständig, men timrå vinner på ett mål som slår hasse johnssons mål guldåret borta mot linköping.