scim:
Envisa (och mest troligt sanna) rykten gör gällande att det INTE är din förtjänst.
scim:
Det viktiga är inte att delta, utan att vinna. Ni vann serien, men du deltog. Dessutom är det ju inte speciellt meriterande att spela i Korpen Div 5. Kom tillbaka då ni spelar i Korpen Elit.
ria-ra:
Den har vi tappat. Kan vi återfå den mot beskrivning, eller är den borta för alltid?
ria-ra:
Marks for ria-ra, technical merit:
6,0
And for presentation:
6,0
Thank you.
ria-ra:
Om jag inte missminner mig vet han inte så mycket om geografi eller trignometri, heller.
Poffa, scim och ria-ra:
Ni skulle ha behövt en modorator som kunde styra upp er litegrann.
NuMo:
Ja, jag erkänner, jag var lite lat när jag skrev det. Jag vet inte riktigt var shift-tangenten sitter på det här tangentbordet. Naturligtvis menade jag MoDorator.
Nikki:
Större chans att Micke spelar i Timrå då, om han vill fortsätta med hockeyn. Härnösand är närmare Timrå än Övik...
Huge:
Att erkänna att man antog en sak som inte var sann kan också ge respekt.
Frisco:
Lysande. Det här är precis vad vi behöver just nu. Ett hett tränarnamn, snabbt. Det kan kanske vända den negativa anda som omgärdar MODO i bygden för tillfället. Lückner är dessutom en tränare som på sitt namn kan locka ett antal spelare till MODO.
Jag är nöjd just nu. När det är klart enligt åfficijella så blir jag än mer nöjd.
Nikki:
Jätteskoj för Jocke. Kanske lite Nordamerikanskt jävlar anamma kan få honom att börja agera som en vuxen hockeyspelare. Det är precis vad han behöver.
shinzawai:
Det beror väl på om MODO gått ut med att man kommer ha presskonferens eller ej. Ibland så skickar MODO bara ut ett pressmeddelande där de meddelar nyheten.
shinzawai:
Jo, det är det ju. Men man vet ju inte hur de tänker. Det kanske är så att Harald inte kan vara på plats och då är det ingen mening att ha en presskonferens utan man väljer i stället ett pressmeddelande.
Jag tror inte skillnaden i publicitet blir så stor i det här fallet. När det gällde Foppa var det annat.
shinzawai:
Svar på tal, kan man väl kalla det. Undra om ÖA/MODO läser vad vi skriver? :-)
knaskamilla:
ÖA verkar ha bättre koll på prioritetsordningen i så fall. Maila Thornéus och informera, någon.
Albert Hall:
Om, ja jag säger fortfarande OM, det nu blir Harald så känns det som en vinstlott. MODO behöver ett bra tränarnamn nu. Framför allt är det bra att det kommer så tätt inpå det tråkiga avslutet av förra säsongen. Det här ger en positiv anda och viljan att titta framåt.
Vad besviken jag kommer bli om de säger "Vi har beslutat att låta Kent vara kvar en säsong till."
scim:
KimmO är inte den jag söker. Kom in i matchen nu...