Gidde: Det jag gillar är när han skriver att våran bortastå är inte så mycket bättre. Nu har jag inte stått på stå i nya arenan, men jag har stått på stå i E-on några gånger. Har faktiskt svårt att tro att det kan vara sämre än den. Nu är det ju dock som ee säger att bygget kostar en hel del mer, vilket kanske borde medföra att man får si och så mycket bättre. Men skulle faktiskt tro en hel del på förklaringen att denna bortastå enbart lär fyllas vid matcher mot Timrå och Skellefteå (kanske någon gång mot Luleå) och att man då tagit beslutet att man inte behövde göra den större mm.
Nu är man väl väldigt bortskämd på hur snabbt man kunde komma ut då man är van kempehallen vilken typ öppnade en nödutgång på baksidan plus två stycken på sidan och sedan alla ingångar vilket medförde att hallen var fri från personer 12 sekunder efter avslutat match. Men nog hade man kunnat gjort det lite bättre än vad det är.
Kioskerna har jag inte haft något bekymmer med, men då kanske det finns fler på övre plan eller så är förhållandet kioskantal mot besökare bättre där.
Sen måste jag säga att jag faktiskt tycker synd om speakern i nya arenan. Ingen verkar lyssna på honom. Jag menar hur många kan ha parkerat Handikappbussar framför cementasilon? Snyggt att totalt vägra att flytta på dem. Rykten gick att en av bussarna numera är ett monument av betong.
ernie eagle: Hurru, Sundsvall Hockey har väl inga gamla meriter, inga nya heller för den delen.
Dessutom skulle det låta ganska fåningt om ni skrek "hata timrå", håll med om det!
Ann: Ingen är perfekt, inte ens jag...(måste träna på att vara ohövlig i trapphuset). Tur man bor i våningen ovanpå...för då kan man se ner på er rönallar.
Roligast i går däremot var efter matchen när du dansade/juckade på läktaren, vilka höfter...