1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Slaget om Västernorrland 2008 match I

« · 1002837 · » Till forumet

Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match I
Jag tror knappast att något spelbolag ändrar på sina odds bara för att Hållberg inte spelar.
Kommentera

shinzawai: Hur är det nu du brukar skriva i den här situationen? Just ja: 'Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, stackars stackars oss, snörvel, liiiiip, buhuuuuuu'.
Kommentera

shinzawai: Vi gillar inte heller läget, vi har Jonte o E Andersson borta resten av säsongen.Och du gråter över spelare som är tillbaka nästa match.
Kommentera

Viskarn:
Vi får väl hoppas att det smittar av sig, internt om inte annat ;)
Lycka till nu, må bästa lag vinna.!
Kommentera

Per HApps: Ja då borde ju vi vinna då
Kommentera

shinzawai: Det är nog bara att gilla läget som gäller. Dylika cry-babyfasoner hör väl inte hemma i den här gästboken...
Kommentera

Bragd-Birger:

"shinzawai: Hur är det nu du brukar skriva i den här situationen? Just ja: 'Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, stackars stackars oss, snörvel, liiiiip, buhuuuuuu'."

Hur kändes det att skriva det där med tanke på hur det sett ut i er GB sen September? Kan vi spika detta som definitionen av dubbelmoral och att "kasta sten i glashus"?

Se det som en komplimang att jag inte tror att vi vinner mot er istället, jävla dryga tölp.
Kommentera

Frisco: De har redan börjat ifrågasätta domslut som går till Modos favör. Minst två minuter vil de ha.
Kommentera

Snoop: Vem fan är Erik Andersson?
Kommentera

Per HApps: En liten ynka önskan jag har, gällande denna matchserie: Att INGEN spelare må bli allvarligt skadad! Alltså oavsett lag, för något av lagen ska ju försvara Y-läns ära sedan.
De andra lagen må sedan köra sönder varandra!! :-) (Nä, skämt bara, jag önskar eg. inte nån skadad, ännu iaf).
Rent o BRA spel önskas!
Kommentera

shinzawai: Vår BP-expert. Hans säsong är tyvärr över.
Kommentera

Dream Team: Jasså? Hur många NHL-matcher har han spelat? Hur många poäng? Hur många gånger har han varit uttagen i landslaget? Hur många utanför Timrå har ens hört talas om honom?

Schas.
Kommentera

shinzawai: till skillnad från dina gamla gubbar i imperfekt är Erik Anderssons tempus futurum.
Kommentera

El Maco: Med det imponerande facit:
29 0 1 1 -4 (5:9) 8 14 40.00% (50:75) 8:35
HEJJA!!!
Kommentera

Dream Team: Det spelade sannerligen roll ifjol.

Tvinga mig inte att plocka fram super-loppmedlet. Schas!
Kommentera

zigge: Du jag kollar i kristallkulan as we speak och där ser Erik Anderssons karriärstats riktigt bra ut. Sen att han envisats med att dra på sig skador i år är dumheter han får sluta med.
Kommentera

El Maco: Hur ska hans framtida framgångar hjälpa er i nutiden? Victor Hedman kommer att bli nästa Lidström, men inte fan hjälper det ikväll?
Kommentera

shinzawai: Hurruduru, du undrade vem Erik Andersson är och nu vet du. Anteckna i minnenas bok och gå vidare.
Kommentera

shinzawai: Det, eller de, som spelade roll ifjol har vi till spel den här gången. Sitt fint!
Kommentera

Frisco: Nej, jag håller för tillfället på och river tapet istället. Du anar inte vilka positiva effekter det har alltså.
Kommentera

Dream Team: Tapet i husvagn.. mycket ska man höra.
Kommentera

Dream Team: Upplys mig om vilka jävla positiva effekter det har att riva tapet? 19 år i yrket :)
Kommentera

spud: Du lär väl ha några på pojkrummet.
Kommentera

spud: Nej, skogskoja. Stampat jordgolv.
Kommentera

shinzawai:

Visste du inte vem Erik Andersson är? Han var väl en stor talang i HV 71 för några år sedan om jag inte missminner mig. Pinsamt!
Kommentera

73Sjöbba: Nej det finns inga husvagnar i pojkrummet.
Kommentera

Bad_Brett:

Tror till och med att han var med som rookiekandidat en gång.
Kommentera

shinzawai:Är Yetman sjuk eller har han sviter kvar sen sist av Sanny...
Kommentera

Långben: Smittade sanny ner yetman?
Kommentera

Långben: Svinter sen Fannys beundransvärt hedersamma tackling.
Kommentera

shinzawai: undra vilken av Modospelarna Sanny tänker flytta ihop axelpartiet ikväll på!:)
Kommentera

shinzawai:har ingen flash...går inte att se!
Kommentera

shinzawai: Hehe. Är du mer byxis än vanligt, eller går hissen alltid lika trögt? Jag ville bara vara vänlig och repetera de ord du körde i timråboken när vi hade en sisådär 8 spelare borta. Men det blir ju inte alls komiskt när du missuppfattar och sedan beskyller mig för att 'kasta sten i glashus'.
Blanda och dila om.

Apropå bannern: miljöombytet verkar ha gjort Warg gott. Sådär fryntligt glad var han aldrig i Timrå.
Kommentera

Bragd-Birger: Det är i alla fall min värld skillnad på att älta och älta och älta i månad efter månad efter månad och att dra en synnerligen välmotiverad svordom vid ett tillfälle.

Schas.
Kommentera

Bragd-Birger: Jag gillar dessa inlägg av dig, när vi nu snackar om att gnälla på skador och vara byxis. En bonus är att jag fick dig "on tape" när du dissar Erik Andersson och att det inte vore så brunt om han var skadad. En kommentar, DT?

Timrå IK Sv: Apropå nånting....
Skarin: Å andra sidan, det är inte breddspelarna som är problemet. Det är toppspelarna. Att samtliga allvarliga skador drabbar stjärnor är helt absurt. Hedström, Pyrret, Pärssinen och Hynning. Hade dessa istället varit Lander, Sundh, Axelsson och Erik Andersson hade läget varit betydligt mindre brunt. Och jag kan inte i mitt liv föreställa mig att Timrå har ekonomiska muskler att bredda ytterligare i forwardstoppen.
Bragd-Birger 2008-02-06 10:29

Timrå IK Sv: Luleå HF - Timrå IK 080202
Skarin: Som vi båda sagt: det blir spanking idag. Hoppet lever givetvis, men det ser långt ifrån strålande ut. Sen lär väl knappast farten och intensiteten bli bättre ju längre matchen lider. Fuck skador. Fuck hockey ö h t.
Bragd-Birger 2008-02-02 15:49
Kommentera

shinzawai: Tror nog att jag kikar på HV-Skellefteå istället ikväll, känner själv inte direkt någon tändning inför dessa möten med Timrå.
Kommentera

Paddan: Jag skulle inte ha blivit förvånad om du menat allvar där. Du är ju Ice Man.
Kommentera

shinzawai: Konstigt nog är jag faktiskt allvarlig.
Kommentera

Paddan: Knasboll. Jag kokar av arenalin och förväntan.
Kommentera

shinzawai: Gillar när du är inne och letar i min historia. Känns intimt på någe vis.
Inte för att jag förstår vad det har med saken att göra. Jag, med flera, klagade som fan när vi hade många skador. Vilket upprörde dig och fick dig att skriva kilometervis med inlägg av karaktären 'buhuu, gnällspikar' osv. Nu har Modo några skador, och då gnäller du. När detta påpekas -pedagogiskt nog genom att använda dina egenhändigt nedpräntade adjektiv från timråsidan - bevisar detta att jag är en...hycklare?

Only in Övik, barn. Only in Övik.
Kommentera

Bragd-Birger: Kilometervis? Backa upp det där påståendet med lite avancerade sökningar, din stolle.

Jag upprepar:

Bragd-Birger: Det är i alla fall min värld skillnad på att älta och älta och älta i månad efter månad efter månad och att dra en synnerligen välmotiverad svordom vid ett tillfälle.

Schas.
shinzawai @ Sundbyberg Idag kl. 18:23
Kommentera

shinzawai: Är jag lite kryare imorgon kanske det istället blir att bevista det heta kvalet till division 1 mellan Nälden och KB65.
Kommentera

shinzawai: Du kan inte mena allvar med att du vill att jag ska leta upp godbitar ur din historia? Jag vill ha nog ett skriftligt 'go boy!' från dina forumkompisar här inne innan jag ger mig in i den copy/paste-orgien.

Annars prövar jag en ny, poetisk vinkel: en sten är en sten är en sten i ett glashus.
Kommentera

Bragd-Birger: Allt du kopierar från det andra skrivit slår dina egna verk med hästlängder.
Kommentera

spud: Hoppla. Den där var det nästan lite stuns i. Respect.
Kommentera

Paddan: TIKs bäste ifjol tar sin plats i MoDos 4:e lina. Kan det bli annat än vinst. :-)

18. ÖBERG, Peter79. WARG, Fredrik16. FORSBERG, Tobias 
 4th Line   

19. TOLSA, Jari20. STEEN, Oscar13. JONASÉN, Marcus 
 3rd Line23. TRIBUNCOVS, Atvars2. WESTIN, Jens 

10. SKRÖDER, Per-åge24. SUNDSTRÖM, Niklas29. MOLINDER, Andreas 
 2nd Line5. JONSSON, Hans8. HEDMAN, Oscar 

15. SALOMONSSON, Andreas39. SVARTVADET, Per9. WERNBLOM, Magnus 
 1st Line35. HEDIN, Pierre41. HEDMAN, Victor 

Goalkeepers60. KRIZAN, Karol 
  30. ZAJKOWSKI, Mikael
Kommentera

Timråiterna har gett upp redan xD -------> Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Vilka tror ni Modoliderna får möta i semifinal?
Icing-Ove @ Umeå Idag kl. 19:04
Kommentera

Salle: Pierre Hedin - Victor Hedman, inte det backpar jag skulle satsat på i första hand. Men de får gärna visa mig fel när jag säger att de kommer att ställa till med en hel del problem i egen zon.
Kommentera

Äntliiigen dax, mot TV:n
Håll i trummpinnarna, nu kör vi
Kommentera

« · 1002837 · »