1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Slaget om Västernorrland 2008 match III av...

« · 1007154 · » Till forumet

Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match III av...
jZo: Det rinner ofta över i slutspel för alla, thats life. Båda lagen gjorde som sakt idiot saker på isen idag som inte hör hemma där.
Kommentera

EfordeM: Hehe ja vi får verkligen hoppas på att dom som har biljetter letar sig till banken. Men samtidigt så har man väll viss förståelse med om det är många som skiter i matchen med. Men vi får hoppas att dom kan ladda om i morgon och känna lite hockey sug på måndag så ska det här nog bli bra :)
Kommentera

Cyklob: Har givetvis förståelse för att många inte kan ta sig hit av olika anledningar ;) Är redan hyffsat sålt, så om publiken som köpt pallrar sig hit så ska publikfrågan inte vara några problem...

Blir en hockeyfri dag imorgon så är suget tillbaka på måndag, för man ljuger om man inte säger att man är en aningen stukat efter dagens match :)
Kommentera

Lumber Jack: Och du tror verkligen att Styf gjorde det med samma vilja som Werner gjorde? Efter avblåsning hugger man inte huvudet av någon med en crosschecking, visst, Anderssons slashing men det var ändå på hans benskydd.

Det jag gillar med matchen också är Werners intervju, skönaste intervjuven på länge, skäms Magnus.
Kommentera

EfordeM: Jag förstår vad du menar :), nu har inte jag möjligheten att åka upp annars hade man ju givetvis gjort det för att stötta grabbarna. Men jag hoppas att ö-viks befolkning kan göra det.
Kommentera

Cyklob: Inställningen ja precis, men jag tror att bästa sättet att visa vårt missnöje är att sluta upp på måndag och samtidigt visa att vi vill se fler matcher i denna kvartsfinal .. stannar vi hemma ger vi samtidigt en felaktig signal, att vi skiter hur det går nu... låter kanske konstigt, svårt att förklara i ord bara :)
Kommentera

EfordeM: Ja vi får verkligen hoppas på att publiken inte sviker. Visst är många besvikna osv, men är man en sann supporter så stöttar man ju laget i både med och motgång. Och skulle vi åka ut så skämms då inte jag, eftersom Timrå spelar en otroligt bra hockey just nu och det är inget att skämmas över. Det som dock retar mig lite är just inställningen hos många av våra spelare.
Kommentera

diffe: Om du syftar på det jag tog upp om att båda lagen gör fula saker så förstår jag inte någonting alls. Så färgblind kan man inte vara allså, Wernbloms sak är riktigt ful men du kan ju inte tycka att Styfs knä tackling eller Svenssons vedhuggning är snygg heller ?. Nä det fanns mycket skit från båda lagen som inte hör hemma på en hockeyplan idag och det är dagens sanning.
Kommentera

diffe: Det är tråkigt att Werna nästan sänkte sig till Styfs nivå idag.
Kommentera

Läst lite av era inlägg och ni tycker att styf är feg!?

Vad jag skulle vilja se är att Verner skulle ge sig på styf inte en liten 16 åring eller slå klubban i i ansiktet på Johan.

Då ni! Verner skulle få sig en åktur han sent skulle glömma!!

Är ni glad över att han är i laget??

Vilken sopa!!!!!!!!
Kommentera

Cyklob: I medgång förgyller man bara känslan i arenan, behovet kommer då det går tungt... jag hoppas innerligt att folket sluter upp på måndag och ifall det blir vår sista kamp hoppas jag publiken tackar MODO för denna säsong, detta för att visa att vi stöttar dem... Detta även om vi är besviken på deras insats i vissa lägen..
Kommentera

EfordeM: Ja så är det ju, menar va fan det är endå laget man älskar. Och är men en trogen supporter så stöttar man ju laget i både med och motgång :).
Kommentera

Cyklob: Det måste man ha ;)
Kommentera

Nu har man varit ute på en skön prommenad och kylt ner sig lite. Nu är det bara rikta blickarna mot Måndag. Jag har en positiv känsla inför den matchen i alla fall konstigt nog.
Kommentera

Ni Timråiter som söker tjafs med provoserande inlägg får gärna hålla er till er egen GB... eller försök iaf hålla diskussionerna på en rimlig nivå. Gäller givetvis tvärt om också....
Kommentera

Mathias: Ge dem lite credit iaf, vi säger 6 åringar istället. ;)

Nepp Modo, nu hoppas jag att ni bjuder upp till kamp till veckan!
Kommentera

Mathias: Ska du diskutera Challe så gör det sig bästa i Timrås GB.
Kommentera

Mathias: Vadå tycke? Du har fel, så enkelt är det.
Kommentera

Dogsbite: Du har så rätt. När dom leder är dom glad och kaxig. När dom ligger under grinigar och gnälliga som en 4-åring :)
Kommentera

Mathias: Försök inte, det kommer inte funka att hålla en diskussion med vissa av modoiterna när vi leder med 3-0. Det kommer inte funka liksom.
Kommentera

Mathias: Din uppfattning är alltså felaktig. Jaja, Silbersky brukar ju få försvara en del ynkryggar.
Kommentera

Lumber Jack: I ditt tycke ja, inte min. Svårt att förstå det eller?
Kommentera

Mathias: Du har med andra ord fel uppfattning.
Kommentera

supertrött: Den uppfattningen får stå för dig, jag delar den inte med dig. Punkt slut!
Kommentera

Mathias: Det sista Styf är så är det tuff.
Han är duktig på att spela fysiskt och han är väldigt mycket man när han har e domare bredvid sig.
Kommentera

Lumber Jack: Sådär äre, vare sig du vill tro det eller inte. Han gillar ju trots allt att spela tufft spel.
Kommentera

supertrött: Begär nu inte det omöjliga.
Kommentera

Mathias: Hahahaaaaa..... Härligt med så mkt humor under slutspelet.
Kommentera

Snoop: Om du läser det jag har skrivit en gång till tror jag du förstår att jag tycker Werner ska ut.
Kommentera

Mathias: Hahahahahahahahaha, veckans clowhatt till dig.
Kommentera

supertrött: Styf är inte den som viker ner sig, när det hettar till så viker han sig inte, han åker hellre ditt. Så där e du fel ute!
Kommentera

supertrött: Hahaha domarns fel de också, helt fantastiskt :D
Kommentera

Mathias: Det är inte alls snyggt.
Men så här funkar hockey. Werner skulle ha gjort som Styf brukar göra och väntat in en linjedomare som kunde skydda honom. Då brukar det av en konstig anledning inte bli något straff.
Kommentera

oscaaaar: Om inte Sportbladet har rätt i det där, då vet inte jag. Du tycker att det är snyggt att göra sådär?
Kommentera

Paddan: Och nu blir jag förbannad på Sportbladet. "råa överfallet" ?
Kommentera

Dream Team: Med så pass bra spelare som ni har har jag svårt att se fyra raka förluster för er. Ni är inne i zonen som det hetr. Med bra spelare, fart , självförtroende oc ett jävla drag ser jag det som näst intill omöjligt för oss att gå vidare.
Ändå har jag svårt att tro att ni går hela vägen.
MoDo vann på tur ! , bra försvar och rutin ifjol.
Ni har samma fina anfallspel som ifjol men vi har långt ifrån samma försvarsspel. Om ni skulle vinna ytterligare en match mot oss blir det intressant att se er spelandes mot ett fungerande försvar som var fallet ifjol.
Om det nu blir så hoppas jag faktiskt att den offensiva hockeyn ska segra men jag tror inte det.
Kommentera

haggen: Sånt där med vågar behöver vi inte, vi har så lättviktiga supportrar och så stabilt byggmaterial i arenan att vi inte behöver oroa oss för att arenan ska hålla.
Kommentera

Dream Team: Jag vet inte om det är mättnad, om så är fallet då ska lönerna utebli. Jag "hoppas" att det är influensa eller skador som gör att så många kan underprestera.
Kommentera

supertrött: Ja, det blir intressant att åka upp även på måndag och beskåda match 4. Inget är vunnet än.  Eller som Challe säger: "vi har skaffat oss ett bra utgångsläge". Jag tvivlar väldigt starkt på att Timrå skulle falla på underskattning i det här läget. Det vore ju att direkt slänga bort det överläge man spelat till sig.
Kommentera

Ta efter Eon arena ikväll och kör vågen på måndag och lyft fram laget, klarar mutterburkarna av det på swedbanks sittplatser?
Kommentera

Dream Team: Håller faktiskt med dig. Tyvärr ser de riktigt mätta ut.
Det blir dock intressant att se hur Timrå agerar efter en eventuell fjärde seger mot MoDo.
Man måste då segra i åtta matcher till för att upprepa MoDos bedrift från ifjol.....
Han med svans på vänster axel säger att det gör de aldrig.
Kommentera

spud: Ja, MoDo anno 2007/08 ger väl ordet mättnad en helt ny innebörd.
Kommentera

Så himla tråkigt att vi inte kan bjuda på lite motstånd, fjolåret spännade hockeyfester känns så himla avlägsna när det bara är ett lag på isen. Influensan måste vara mer utbredd än vad som sägs.

Bäst när det gäller är inte direkt detman förlnippar med modo just nu.
Kommentera

knaskamilla: Jag ser vilken tur jag hade som inte skrev att jag skulle ta hunden på en prommenad mellan andra och tredje....
Kommentera

supertrött: Ja fan Timrå spelade grishockey och de va riktigt illa, så nu grinar vi ikapp en stund.
Kommentera

AM: Lugn nu. Herr Doggy Dog kanske har något här som vi missat. Säger han att Timrå spelade skifult kanske det var så.
Kommentera

AM: Okej, ja springer och tackar domarn istället jag då.
Kommentera

supertrött:

Jag skulle inte se om någon stavade fel på promenad heller.
Kommentera

Snoop:lägg av, du skämmer ut dig, ingen här har väl antytt att det var domarens fel idag....pajas.
Kommentera

« · 1007154 · »