InVinoVeritas: Fast att mönstra hela J20 med några enstaka förstärkningar tycker inte jag gör de juniorer som står närmast A-laget, någon rättvisa. Forsberg i målet, med 3 juniorer och de backar som är 5-7:a av seniorerna, lär t ex inte kunna visa upp sin bästa sida.
Samma gäller t ex för Anton Byström och John Westin, som knappast kommer spela den typen av spel de kommer att få göra när det är mer seniorer med.
Jag säger inget om man matchar in några juniorer, men 11-12 st, känns i mesta laget.
Nikki Nine: Det skulle inte förvåna mig om Nyström på Expressen kommer med någon raffig krönika i kväll, där han kommer påstå hur stora problem Modo kommer få den här säsongen.
Han har ju redan hasplat ur sig vilket enormt jobb Tuffe-Uffe har framför sig och så något obegripligt om att det är unga spelare som måste in i Modo för att laget ska bli bättre.
Vilket stolpskott.
Bad_Brett: Problemet i sig är ju att marknadsavdelningen inte håller måttet. Tyvärr tror jag inte den nuvarande staben/ledningen klarar av att hålla igång tre högklassiga maträtter, utan möjligtvis kan man få till en skaplig dagens, men taskig sallad och kranvatten.
Jag lovar er, skulle ett antal härifrån sätta sig ner och snacka i ett par timmar över några öl så skulle vi i utan några som helst problem ha en bättre arbetsplan för hur marknadsavdelningen ska arbeta, än vad som finns nu.
Officiella sidan står tom men Modokollen spekulerar i att laget kan komma att formeras såhär:
Forsberg (Ullmark (troligtvis))
Hersley - Westin
Larsson - Byström
Bohman - Johansson
Axelsson - Ryno - Samuelsson
Madsen - Andersson - Westin
Hedman - Forsberg - Byström
Olofsson - Krüger - Hari
På den officiella twitterkontot kommer ni att kunna följa matchen.
twitter.com/#!/MODO_Hockey
Redigerad kommentar