Kristian Forsberg och Madsen är bästa modoiter.
Skröder är en statist och regissören har klippt bort hans insats.
yngwie: Have a break? Have a kitkat.
www.brandchannel.com/images/FeaturesProfile/235_profile_img1_kitkat3.jpg
Wayne Gresky: Taktik?!
Att bråka och stöka runt å få modospelarna ur balans!
Monno: Varför fokusera på hur dåliga timrå är, det har hela hockeysverige vetat om sen starten. Det är ju ytterst mediokert av modo som bevisligen är ett bättre lag, att inte kunna göra detta bättre, att inte sätta dit en 4-5 puckar som man haft lägen för.
Underskattning... ja kanske!
J F K:
Jag känner mig väldigt orolig. Det här påminner väldigt mycket om hur det har sett ut flera säsonger i följd. Vi har legat på slutspelsplats med 10 omgångar kvar, för att sedan tappa allt. Det här påminner otäckt mycket om när Södertälje spelade bort MoDo för två år sedan.
Nåväl helt värdelöst är det ju inte, vi har ju pucken och skapar en del småchanser.
Men det känns som att det alltid är nån som klantar till det i alla våra femmor. Har susse vunnit nån tekning denna period?
NuMo:
Detta mot ett Timrå som spelar så dåligt att dom inte ens skulle tagit sig till kvalserien om
dom lirade i Allsvenskan.
Ser ut som Susse spelar med klubban upp och ned.
Redigerad kommentar
NuMo:
Svårt att tro att det här är samma Modo som radade upp vinster för ett par veckor sedan.
Svårt och plottrigt och loja avslut.
Passen under all kritik, alltid lite off och med risig timing.
Vidrig känsla i magen...
Redigerad kommentar
Man spelar ju som om det vore en DM-final mot Sollefteå.
Redigerad kommentar
Jag tjatar på och gnäller, men det här är bland det sämsta jag sett. Man står still och bjuder in timrå gång på gång. Ska det fortsätta så här är vi chanslösa.
spud:
Kalusen med!