Frisco: Jaqcues Chirac tutar upp och ner för Champs Elysées med sin nya C6:a, hela natten.
www.auto-motor-und-sport.de/sixcms/media.php/23/01_450.65711.jpg
Joförresten, jag skulle offentligen vilja påstå att jag är beredd att svälja de sista resterna av min tveksamhet mot Justin Morisson med valfritt tillbehör. Fiskrens, lapskojs - you name it, men förvänta er inga bildbevis på det hela.
"Masken" analyserar dagens omgång[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,944436,00.html]i Aftonbladet[/url]
"Kul att se Modos Micke ”duracell 1 ” Pettersson och Oscar ”duracell 2 ” Steen också börjar hitta målet, det är dom värda efter allt slit dom gör. "
"Glödhet!
Säger bara Hasse Jonsson…. Vilken dragning på blå och vilket smör pass till Skröders 7-1 mål. – Jag trodde inte Hasse hade det i sig… men än kan gubben."
knaskamilla: Ja fast hade Backlund vågat stå kvar hade jag nog fått rätt. Säger väl mest om Backlunds insats dock.
Frisco: Vem är den där Britt och varför flyger hon?
Nä, nu kanske man skulle ta och göra sig en tunnbrödmacka med kalvsylta och rödbetssallad och ett glas julmust som en liten segerbonus. För på lördag blir det ju gammalt uppvärmt kaffe och en taskig Molinfilm.
NuMo: Din förlorade lekamen från dödens väntrum........
eine kleine lärjungen.... Prost mein korthårige individen
Frisco: Skön seger med en liten bittersmak. TIKs mål skulle aldrig blivit till. Det var en (ev tom två) hakningar på Modospelare i mittzon innan och sedan sålde sig Hasse lite väl billigt fast man var 2 man hem.
Sen värmde Morrissons 2 fet-tacklingar på Kokko så mycket att dom inte behöver koppla på fjärrvärmen i Arenan förrän imorgon lunch eller så.