NuMo:
Men herrejösses! Nyp mig i armen! Detta är ju den coolaste värvning sedan Forsberg och Näslund skrev på.
Det här borde göra susen för publiksiffrorna!
leo:
HAHAHAHAHA! Hihihi.
"Sparka Hedin!", sa vi förr i tin.
Hohoho!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Modo4321: Hjälpligt. Jag har lite svårt att se varför människor som betalar mindre för biljetterna ska få de bästa platserna i arenan, typ. Dessutom är det den sektion som brukar ställa till med mest skit.
Sedan får de gärna ha en egen avdelning med toalett och bar.
Tycker faktiskt det är bra att dom även tänker på bortasupportrarna. Därmed tror jag att vi kommer få se mer bortafans till nästa säsong vilket bara är possitivt :)
Redigerad kommentar
Silly:
Eller David kanske har en brinnande revanshlust.
Det skar sig med Andreas
Då har vi en bomb från blå i PP
Kör en try på honom..
McFire:
Kör ett korttidskontrakt på Salmela.
Han får väl pay-back lite och vara lite billig :-)
McFire:
Bra att modo lärt sig läxan att inte bara plocka över transatlanter från nordamerika som inte spelat i europa. Fördel att dom har spelat/spelar i europa.
Redigerad kommentar
Så här säger bl.a annat Svartvadet "– Butler är inte klar för oss, i övrigt tänker jag inte kommentera namn det spekuleras om. Jag skulle säga att truppen är klar och den känns väldigt bra."
Så då kanske vi får räkna bort Butler.
Steken84: Sen kan man ställa sig frågan om Butler är en av dem.
"Modo har kopplats i hop med poängstarke forwarden Bobby Butler under silly season och enligt uppgifter till Sporten var han högaktuell, men Butler slet av hälsenan i april och då tittade ledningen på andra alternativ."
www.allehanda.se/sport/ishockey/modo-varvar-rutinerad-forward
Kan vara rörridå. Eller så tror man skadan kanske påverkar kommande säsong och man faktiskt tittar åt annat håll.
Blir Nordgren sista forward in så blir jag en aning besviken. Men till skillnad från förra säsongen så har vi faktiskt något som kan liknas med spets och fortfarande en hel del unga som kan göra bra ifrån sig.
Redigerad kommentar
spud:Missförstå mig rätt. Jag hittade inget bättre ord för stunden när jag skrev inlägget. Vad jag menar är att det blir lätt spekulationer och missförstånd när det inte förs en dialog utåt. Givetvis under sillysäsongen visas inga kort utan det är mörkning om och vilka man pratar med. Men ändå så saknas en dialog mot supporters. Den information vi får sker ofta genom Allehandas intervjuer med Svarten. Sen om vi hårddrar det hela så är vi faktisk en form av kund till föreningen (missförstå mig rätt en gång till ;-)) utan oss så stannar hjulen.
I det hela så ser det bra ut på papperet, det var länge sedan vi började säsongen med ett så starkt lag. Det bör väl dessutom komma en back till samt någon fowvard.
Jmf vi mot de andra SHL-lagen så ser vi starka ut mot många av de andra lagen, vi ska fan i mig inte uppleva kvalhockey ett år till.
Vad är din syn på Nordgren?
Redigerad kommentar