J F K:
9 min in i klippet...
Det verkar som om vi skall pressa över hela banan även denna säsong, iaf om man tolkar Huras. Skillnaden kommer väl ligga i att vi kommer attackera snabbare denna säsong.
J F K:
Eller Welch? Även om det inte är optimalt att han inte är med från början.
Monno:
tror du ligger bra på det. En kille från de utländska, en för de svenska en för de yngre.
Huras har en spelidé att Modo skall checka över hela banan
Så säger väl de flesta tränare men blir ändå lite fundersam
Ett antal tränare har sagt detta men det har bara blivit pannkaka
Går väl bra kanske i den tyska hawaiihockeyn men i Sverige?
Skriver detta mest för att jag hade önskat han sagt nåt annat, känns mest som nåt en tränare måste säga
Hoppas mer själv på en kontringshockey
Vem vet, med detta lag som ser riktigt bra ut kanske det funkar
Vad tror ni?
Präst ryktet var alltså inte sant. Kanske inte jätte oväntat.
Han verkar vara en väldigt trevlig å bra person Welch. Men jag har oerhört svårt för denna sorts dravel... Nåväl, bättre än att han hade haft som passion att råna tanter och skjuta heroin.
Monno:
Måste säga att Adam har ryckt upp sig. Nu är hans artiklar rätt trevliga. För några veckor sedan hade artikeln hetat:
"Welch drömmer om kaptensrollen" eller "Så ska Gud fixa SM-guld åt MoDo".
Bad_Brett: Jo tänkte också på det. Inta samma ledande frågor. Dock lite hoptryckt text, men det kan ju bero på nå strul med webben.
Rubrikerna är det svårt å veta om han sätter själv? Fast kan allehanda verkligen ha en anställd rubriksättare? Nja?
Monno:
Jag tror han satte dem själv, i och med att det förut alltid gick att se på rubriken om han hade skrivit artikeln. Men det är klart att det kan ha varit en slump.
Hursomhelst har han blivit mycket bättre och det tycker jag är viktigt uppmärksamma.
hellge: Mja, han säger så här i ÖA:
"Butler är inte klar för oss, i övrigt tänker jag inte kommentera namn det spekuleras om."
Han kan ju fortfarande vara aktuell och med tanke på hur diffust Svarten uttalat sig under den här våren, det gick ju alldeles utmärkt att tolka honom som att truppen var stängd en dag innan Thomas värvades, så skulle jag nog inte våga luta åt varken ena eller andra hållet i det här läget.
InVinoVeritas:
Bobby Butler
Antingen är han avskriven eller så har dom skrivit ett artistkontrakt så att han kommer senare.
Det kanske blir en julvärvning, Och att han muntligt är överens med Modo.
Eller så hamnar han SAIK
norran.se/hockeybloggen/thomas-till-modo-oppnar-for-butler-i-aik-415465
Redigerad kommentar
J F K:
Det var så jag menade också, Att antingen är han avskriven eller så kommer han på ett artiskkontrakt.
Eller så väntar dom med den värvningen till jul. Då han är helt reab.
Redigerad kommentar
Sven Tuta: Jag tror att vi kommer att spela ett mer defensivt spel, men med snabba spelvändningar. Ifjol ville vi helst stressa sönder/spela ut alla lag, även om vi inte hade spelarmaterialet för det, Lag som Skellefteå och Växjö som var oerhört taktiskt drillade kunde hur lätt som helst spela förbi oss. Jag tror inte att vi kommer att bjuda på alls lika mycket kommande vinter, men om det räcker för att spöa de bästa lagen återstår verkligen att se.
Vad gäller spöken så kommer det in alldeles för mycket spets och ledarskap för att påverkas så mycket. Jag tror inte att vi kommer att torska matcherna för att vi historiskt ofta gjort det, men givetvis är vi knappast favoriter mot de lag som rimligen bör hamna högre upp i tabellen.