Sv: Nya HockeySnack HS3 släpps den 15-16 september
ante08 @ ante08 | Idag kl. 23:33 |
Metal Guru:
Som jag har förstått det måste du veta vilken lagtillhörighet användaren har. Och söka på en medlem därigenom. Annars så vet jag inte.
Hur bläddrar och söker man bland användarna nuförtiden?
IE7 som spökar tydligen. I Firefox är Mora IK:s forum lika snyggt som det bör vara.
...varför jag omöjligtvis kan checka koden.
Metal Guru:
Eller så utrotar man IE, ännu bättre idé! :D
difzi:
På en del jobbdatorer är det en omöjlighet.
På andra gamla datorer vore det dumt att bortgradera hyfsat hastiga IE6.0 till sirapskodade IE7.0... ;0)
mattias - 74:
Problemet är att ni använder IE6, uppdatera till IE7 så försvinner säkert problemet ;)
Marcus: Lönar sig att sova framför tv'n när man får sådana bra svar som ditt :-))
Jag sitter still i båten.
Metal Guru: Nej, den är inte dokumenterad. Tyvärr har jag inte haft tid att skriva mer dokumentation kring HS än de tre inledande nyheterna jag skrev. Mitt liv, framför allt jobbmässigt, tar för mycket tid helt enkelt.
Men kanske någon timme till veckan kan avsättas till detta. Jag ska göra ett försök.
Shit pomfritt, Poffa:
Ännu en odokumenterad funktion.
Eller är den omnämnd nånstans tidigare, månntro..?
73Sjöbba:
"Jag har aldrig upplevt att scrolla har varit ett problem."
Scrolla är inte något stort problem.
Däremot blir läsförståelsen lidande, och att snabbt lista ut vad man egentligen ska läsa blir tungt för människor med medelålders processeringskraft i huvudet, som undertecknad.
Poffa:
Nu är jag inte riktigt med.
Var nånstans finns "SV:"?
PS och OffTopic:
tryckte på en tangent för mycket då jag skrev "nånstans".
'nånsatans' såg väääldigt underligt ut...
(tur att man läser vad man skriver innan man skickar iväg...)
73Sjöbba: Om du klickar på "SV:" i inlägget så kommer du till det inlägg som skribenten valde att kommentera.
Testa på detta, jag valde att svara på ett av dina äldre inlägg här i Tekisk info, bara för att du ska få se hur det fungerar.
ante08 @ ante08 | Idag kl. 23:33 |
Poffa @ Rundvägen | Idag kl. 23:39 |
ante08: Dåligt är det inte. Diskussionen har varit uppe och i ett hett tempo så är det ofrånkomligt att diskussionerna inte kommer att se normala ut då folk i efterhand går in och editerar sina inlägg.
Om alla läste igenom det de skrev så är det ingen större fara. Dessutom, mindre stavfel och så vidare kan nog alla acceptera.
Frisco & difzi:
Ok, tack.
Frågan är nu varför det inte går att finna denna funktion från huvudlisten, typ under rubriken 'Hockeysnack'?
Är funktionen så ointressant (alt. kontroversiell) att den måste gömmas undan?