Johnny Bravo: Det är ju för fan ironiskt att gävletidningen kan köra videolänk från Hudiksvall men i Sollentuna kan man inte ens få ett bord att sitta vid.
Johnny Bravo: Ja att det inte finns något från AIK-håll är ju ingen överraskning, dom där låtsassupportrarna sitter mest och beklagar sig över att ES-premiären krockar med nån match mot Mjällby och klurar på hur dom ska kunna få förbundet att ändra spelschemat för hockeymatcherna så att dom kan se både fotbollen och hockeyn.
Johnny Bravo: Men jag undanbeder mig för allt smör i Småland att dylikt trams spelas på hög volym i bussarna i vinter på väg till bortamatch för då får de stanna bussen så jag får kliva av samt att jag får pengarna tillbaka för utlägg!
Johnny Bravo: Jaja den åsikten får stå för dig. Jag delar den inte på den här punkten. Det är en sak om personen ifråga är medveten om att man gör narr av honom såsom i mitt och Willlyssons fall. Men det blir inte fullt lika stilfullt när man gör det på bekostnad av en kille som älskar musik men inte inser sina egna begränsningar! Det är vad jag tycker i vartfall.
Magnus Rövarn : Nä, har jobbat med förståndshandikappade i många år. Men man måste kunna få le ibland för dom är härliga människor många av dom o finns han på Spotify så kan man få glädjas för han är en supporter. Eilert gjorde sig plenty of money o vem vet kanske han lyckas oxå?
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.