1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK

« · 2673526 · » Till forumet

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
JonteD: jag förstår ärligt inte vad du menar. Men vi lämnar det. Ha en bra dag.
Låst ämne

Jåkkinen: Om Nubben ansåg att det var mycket kritik från vissa Timråsupportrar så är det ingenting mot hur tongångarna är från HV supportrar nu.
Låst ämne

X-Län: De va inte till du ensam utan vi här i boken kan väl ha den respekten för honom o de e väl lille bror som har skrivit mest såna tillmälen när dom va som mest avundsjuka på oss 🇺🇿😎🤣🤬
Låst ämne

Jåkkinen: Lite värre kan man ju tro 🇺🇿🇺🇿
Låst ämne

JonteD: Snutte och saft är väl väldigt snällt 😂 Jag undrar om HV-spelarna som blev bemötta av fansen utanför arenan igår gick höra lite värre saker än så
Låst ämne

X-Län: Närå inte så utan alla saker som snutte o saft o bullar!! De e väl inte okej elr????
Låst ämne

JonteD: har du problem med att man är formell när det gäller namnet Jonathan?
Låst ämne

The great one: Han hade flera ledord Lill-Kenta.
Allt summerat till en fantastisk tränare med stora Timrå framgångar under sin tid här.
Låst ämne

Greven: Fortsätter att trycka på vikten av en rightare på point i PP. Vilket Oskrshamn har. Alltid ett hot på varsin sida. Vi har kunnat använda det, dels när Hartmann var tillgänglig och nu kunde man använda Rindell på den positionen. Som faktiskt har ett rätt bra skott.
Låst ämne

X-Län: Använd hans namn istället för konstiga ord 🇺🇿 han vad jag vet haft en myyyycket tung tid efter jul 😵
Inte bara hans farmor men de e mer..... som sitter i skallen 🤬🇺🇿
Låst ämne

X-Län:

Man får inte glömma heller att det är Jontes blott andra säsong i SHL. Det som brukar går under benämningen ”det svåra andra året”.

Med det sagt så är det ändå för låg nivå för att det ska vara närheten av godkänt med hans kapacitet.
Låst ämne

JonteD: Jonathan är och har varit ovärderlig för Timrå. Utan han skulle vi inte vara där vi är idag. Alla spelare kan ha en mellansäsong. Han kommer tillbaka.
Låst ämne

Herminator:

”Våga under kontroll” var väl nyckelordet. Sedan minns man även ”har vi fart framåt har vi gratis fart hemåt”
Låst ämne

Jnttik: E de bara Jonte som inte presterar?? Finns nåra till som tjänar lika mkt men de e bara Jonte som ska ha pisk enl många här inne!!! Försvarar inte honom men en fluga gör ingen sommar utan de finns skäl till saker o ting
men man saknar inte kon förns båset e tomt tror många vill lösa Jontes kontrakt för att han "kostar"för mycket!
Köper de men när nåra här i boken kallar honom "snutte" odyl morsans bullar o saft!!!! De e han sannerligen inte värd vad jag tycker!! För Lilla farbrorn blir ledsen när folk inte skriver hans namn utan konstiga tillmälen!
E DE OKEJ?????VA!
Låst ämne

söder över: visar det sig att han fortfarande håller på är det en annan sak? Här sitter man å drömmer fritt efter sett dagens match kontra dahléns 😅
Låst ämne

Rip Kirby: Tjatar väl på med Lill-Kentas ord ringande i öronen

Våga + Ödmjuk = Vinn!

Känn på det, ingen dålig filosofi.

@Kom igen nu grabbar, förläng säsongen tack!!!
Låst ämne

The great one: Och vi har lika svårt att kontrollera pucken i egen zon, fem mot fem, i speluppbyggnad och liknande. Oerhört lättstressade backar och snabba uppspel som hade kunnat vara ett hot i omställningar och snabba kontringar fungerar inte alls.
Låst ämne

Greven:

Ja framförallt har dom förmågan att kunna spela sig snabbt in i zon även, vi kommer ju knappt in i anfallszonen med en man mer. Fullständigt sanslöst egentligen.
Låst ämne

Har inge hopp inför matchen, de enda positiva jag kan tänka på är att man snabbt får de överstökat mitt på dagen så man slipper att resten av kvällen förstörs.

Vi lär få något PP imorgon och då lär vi återigen se Dahlen-Lander-Hanzl-MPS-Någon back.
Låst ämne

Greven: Högt passningstempo och inget kladd. Här åker varje gubbe och letar pass i 5-6 sekunder istället. Dahlén, Hanzl och Pettersson framförallt.
Låst ämne

En annan intressant sak. Oskarshamns pp överstiger ju vida vårt eget, det är riktigt bra i förhållande till många lag och en detalj idag slog mig. Det pp där man sätter 4-0 inleds med Oksanen, Jasek, Lodin, Quenneville och Zohorna. En minut in blir det blockering och ny tekning. Samma 5 spelare stannar kvar och gör sedan också mål. Så jävla smart, så jävla icke-Ante.
Låst ämne

Timrå4ever: Härligt! Hoppas att HV åker ut. Inte för att jag gillar Oskars men.

Vilken dröm det vore att ha Lodin i Timrå. Timråhjärta stor och tung ockan verkligen göra mål

Men lär inte ske sålänge Dahlen mfl är kvar...
Låst ämne

Greven: jag blir gärna av med OiNK men i övrigt instämmer jag!
Låst ämne

Jnttik: mm fan va kul!

Och jag har en skitbra idé om att Backlund och grabbarna fixar ett upplägg för att tvätta pengar!

Kanske kan Lodda fixa större partier än 10000kr klassen den här gången och så delar han på vinsten mot att Timrå ”har fullsatt” varje match.

Kanske kan vi börja sälja biljetter till träningarna också!

Vore ju jättekul!

Om några år välkomnar vi nya elever till hockey gym med en påse ladd och en uppmaning att öppna konton som kan användas till överföringar av smutspengar!

Det må gå grus i maskineriet men tar man in Lodin igen så skulle jag tro att man tappar rätt hårt ansikte hos många som bidrar till Timrå IK idag.

Lite kul vore det dock att se polisen punktmarkera och köra ständiga visitationer och pissprov vid varenda trafikstopp…
Låst ämne

Vet att jag sagt att OINK bara ska ut för de inte hör hemma i SHL men fan vad jag njuter av att HV nu får svettas. Och fan vad jag saknar en Lodin-typ i dagens TIK. Fysiskt, teknisk, pucksäker, oberäknelig, målfarlig. Nä, jag håller tamejtusan på Oskars in den där matchserien.
Låst ämne

Lodin är en den typ av spelare vi skulle behöva helt klart.
Sedan vad man tycker om honom är en annan sak.
Låst ämne

Jag har inte skrollat här idag så förlåt om jag tjatar men vilka backar är trasiga igen? Tänkte på ST artikeln på ämnet?

Hållander sedan så!
Nobba Schweiz…

❤️

Jävla krigare!
Låst ämne

Får hoppas han tog åt sig och visar det ute på isen imorgon
Uppladdat:

0x600-img4089.png

Låst ämne

Per HApps: ge mig nu?

Varför glädjas med Lodin?

Vi kan väl glädjas över Elias Pettersson! Vem fan trodde att en så pass tunn lirare skulle lyckas så jävla bra! Sjukt häftigt!

Lodin finns.

Så bra då! I HA eller SHL kvittar.
Låst ämne

Rip Kirby:

Har ingen aning om arenabesökarnas köpvanor.
Låst ämne

DJ Hemp: Jepp. Hur är han på att handla i pauserna?

Hursom: Cashen flödar!
Låst ämne

Dubbeld:

Han bidrar till klubbkassan i alla fall 🙂
Låst ämne

Villervalla: Haha nejdå, finns alltid en gubbe som står i klacken bredvid utgången.

Har aldrig hört han göra nå ljud o jag har fan aldrig sett han klappa. Står där som en staty.
Låst ämne

Dubbeld: Fan, är det mig du menar🤣
Låst ämne

SKRIDSKOSKENAN: Klagar på den gubben man alltid ser på VS som står helt tyst och klappar inte ens.
Låst ämne

10473: sant hoppas de inte klaga på närvaro
Låst ämne

Jåkkinen: dkulle hellre se lodin i dagens tik än dom flesta förutom hållander, kanske lander på slutet
Låst ämne

Vargher85: Finns det nån chans att betala för nån extrafunktion på EliteProspects för att ändra beskrivningen på Eronen?

"Awesome skater. Sees the ice well. Got a good shot and split vision to make good passes. He is a 2 way defenceman with good abilitys in both ends. Strong in defence zone and in front of own net. A complete player."
Låst ämne

SKRIDSKOSKENAN: Bra många här inne som inte bor i Medelpad dock.
Låst ämne

Dubbeld: Första gången jag kan glädjas över att en fd TIKare vinner en match. Lodin känns glad å nöjd med livet just nu. Jag hoppas det är så på Viktors insida också.
Låst ämne

Dubbeld: Funderar på att gå in på eliteprospects och skriva att Eronen är en högklassig back och lovorda honom till skyarna. Förhoppningsvis finns det någon slarvig sportchef därute som gör en EP scouting och väljer att värva.
Låst ämne

SKRIDSKOSKENAN: Tja, jag brukar synas på Tv:n.
Låst ämne

SKRIDSKOSKENAN: Jag stannar hemma
Låst ämne

Dubbeld: Och Erixon som antingen tar en dum utvisning eller slänger sig platt på isen.
Låst ämne

Dubbeld: och det hade stått 1-5....
Låst ämne

vi fans är duktiga på att klaga på att för lite folk går på matcher. imorgon är kanske sista hemma matchen för säsongen. hur många av er ska ditt? svara eller gilla om det är så, så man får nån uppfattning om hur många här som faktiskt går och stöttar på matcherna
Låst ämne

Nu vänder det
Låst ämne

Villervalla: Om Timrå haft läget som HV just nu så hade han matchat Eronen och Edfelt.
Låst ämne

BlackBay: Nu blir det lite nerver iaf.2-4.
Låst ämne

Det som är lite lustigt är att spelarna i HV inzoomade i båset ser lika samanbitna och allvarliga i minispelet som våra krigare kan göra
Låst ämne

« · 2673526 · »