Jag hoppas verkligen att vi gör en bra match ikväll. Tyvärr känns det i min maggrop som ett trendbrott för Brynäs ikväll. Det har fokuserats så mycket på dom nu att jag tror att dom känner att ikväll har dom chansen, eftersom ett topplag kommer på besök o att dom då ändå inte har nåt att loosa. Allt talar ju emot dom enl. media.
Själv hoppas jag att vi alltmer kan skaka av oss våra spöken liksom att andra lags förlusttrender bryts mot oss. Jonte, make us happy!
ingvar304: Morgondagens match spelas i Gävle.. Inte i Timrå.. Därför är det otroligt svårt för oss TIKare att komma med någon vettig gissning om publiksiffror. Troligtvis drar dock TIK lite mer folk än normalt i Läkerolarena.
ingvar304: Visst går Brynäs till final frågan är väl om Timrå går dit eller hur Wikegård? Endast 2 ordinarie borta i morrn kanske det lossnar nu? för Timrå alltså.
mikenomad: Han ansluter till truppen den 20:e enl hemsidan så rent teoretiskt borde kunna spela om han kommer på förmiddagen. Han har ju varit i NHL för fridens dagar!
Mathias: Så kan det vara....nåväl, tidigare sas det ev. torsdag ang. Jontes comeback så detta är ju lite bonus. När hände det senast förresten, att en skadad TIK-spelare gör comeback TIDIGARE än beräknat...?
Jensen_12: Var hittar du för trendbrott i de segrarna? Menar du tidigare säsongers svårigheter mot just dessa lag? På så vis stämmer det ju. Men jag tänker inte så...det är liksom ingen trend, det är mer en dålig historia. Trend är något dagsaktuellt och f.n. har TIK en vinnande trend och BIF en förlorande. SÅNA trender brukar brytas mot just TIK. Ja, för att bryta TIK:s vinnande trend krävs ju iofs att TIK deltar, så i det fallet är väl TIK:s medverkan till ett trendbrott oundvikligt....;-)
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.