actionleif: jaja vi var världsmästare efter två vinster på hemmaplan mot två tippade topplag som är lika bra form som Ånge,nä dax att vakna och inse att man måste kämpa för att vinna. persson har fått mycke ovett och borde ha bänkats många ggr enl de flesta här,men Lehtonen va har han gjort. Övertygat nä inte direkt han her haft ngr ljusa stunder men inte fan har han visat upp sig som en av Europas bästa.
73Sjöbba: Ja de som snackar kvalserien osv efter den här matchen är helt ute och cycklar! Alla gör en skitmatch ibland och detta var Timrås första bidrag. Vi får sikta på att ta poäng på hemmaplan i första hand och vara glad över det vi får på bortaplan. Men lite surt då Brynäs är ett av lagen vi åtminstone bör kunna dänga på bortaplan.
Men vad i helvete är detta då?! Rådbjär i intervju efter match och karljäveln står och KOMMENTERAR matchen? Är det bara jag eller känns det här som ett ganska fundamentalt övertramp?
Enligt mig finns det ändå en ganska bra anledning till att domaren håller sig undan rampljusen, för att tona ner en alltid lika infekterad diskussion angående "hemmadomare" och liknande kritik. Som sagt, zebrajävlarna skall hålla sig till kuliserna.
Yellowcard: Rådjur var dålig helt igenom åt båda hållen, känns fjantigt att skylla på honom. Lagmaskinen funkade inte för 5 öre idag. Alla väntade på att någon annan skulle göra något. Revanschlusta till nästa match ligger på min önskelista.
Trots förlusten såg jag ändå lovande saker offensivt, det vi föll på var en katastrofalt dålig defensiv där Backlund var den som var suverän.
Challe måste kunna hålla sig lite lugn, jag får känslan att hans hets smittar av sig och det gör att spelarna drar på sig utvisningar (spekulerar bara).
Tråkigt att första förlusten kom men jag hoppas att det blir en väckarklocka för grabbarna vad gäller defensiven.
Tre perioder, tre nyanser av brunt. Den här får dom tugga i sig, såväl spelare som ledare. Usel inställning. Brynäs en positiv överraskning. Agerade lugnare i egen zon än jag sett dom göra på flera säsonger. Å andra sidan kan dom tacka Timrå en hel del.
Just nu kanns det som att timra kommer att forlora >.< Maste ga men hoppas pa det basta i vilket fall som helst och att timra iaf kan kvittera och sen ga till sudden! Far se vad som har hant nar jag kommer tillbaka till datorn igen! Kampa nu da Timra!!
Cartman: Han fick ett slagskott på underarmen, strax ovanför handsken och klev av. Blödde ganska rejält från något som såg ut som ett djupt jack. Förhoppningsvis inget benbrott.
fighter: Man kan ju säga vad man vill om dom två första perioderna men i tredje har man allt i egna händer, skapar chanserna men sätter inte dit den. En mirakelvändning känns ganska avlägset.
Mäkiaho är i särklass bäst i Timrå idag. Backlund gör vad han kan. Resten gör en medioker insats. Kan väl bli en pinne ändå, men troligtvis inte som det ser ut. Rådbjär klassisk hemmadomare, typ som Lahti brukar vara.
ja men gör matchen bättre själv då ?? men fan va less jag blir timrå måste nog köpa en ny forward nou då när förmodligen timo blir borta resten av sessen förmoligen armen som är av
Lugna ner dig, sitter du och dagdrömmer?