1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25

« · 1067031 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
falo:
Lugna ner dig, sitter du och dagdrömmer?
Kommentera

actionleif: jaja vi var världsmästare efter två vinster på hemmaplan mot två tippade topplag som är lika bra form som Ånge,nä dax att vakna och inse att man måste kämpa för att vinna. persson har fått mycke ovett och borde ha bänkats många ggr enl de flesta här,men Lehtonen va har han gjort.
Övertygat nä inte direkt han her haft ngr ljusa stunder men inte fan har han visat upp sig som en av Europas bästa.
Kommentera

Huvaligen detta varbland det sämre jag sett Tik prestera.
Lotvonen,Backlund och till viss del Sund var bra.

Erixon o persson håller inte måttet.

Nån som noterade hur många tek vi tog idag?

Tycker även det visar sig att vi saknar en 1:a center.

Nya tag mot Clöbben.
Kommentera

ska vi inte ta och göra en insamling och köpa en spelare åt timrå som vi vill ha vi bör ju kunna få i hop bra med slant tror jag och hoppas
Kommentera

Glesbygds stöd kaffegubbarna behöver varje poäng dom kan få.
att man släpper en tvåmålsledning på det sättet är faanimig skämmigt.
Kommentera

actionleif: Hahaha :P
Kommentera

falo: Nej, men Linköping kan vi ha en chans mot.. Om det åks bra med skridskor.
Kommentera

jag kan inte i min vildaste fantasi se att timrå slår lindköping på lördag finns inte på kart jäven
Kommentera

73Sjöbba: Ja de som snackar kvalserien osv efter den här matchen är helt ute och cycklar! Alla gör en skitmatch ibland och detta var Timrås första bidrag. Vi får sikta på att ta poäng på hemmaplan i första hand och vara glad över det vi får på bortaplan. Men lite surt då Brynäs är ett av lagen vi åtminstone bör kunna dänga på bortaplan.
Kommentera

Men vad i helvete är detta då?! Rådbjär i intervju efter match och karljäveln står och KOMMENTERAR matchen? Är det bara jag eller känns det här som ett ganska fundamentalt övertramp?

Enligt mig finns det ändå en ganska bra anledning till att domaren håller sig undan rampljusen, för att tona ner en alltid lika infekterad diskussion angående "hemmadomare" och liknande kritik. Som sagt, zebrajävlarna skall hålla sig till kuliserna.
Kommentera

Okej...
Timrå hade kunnat göra en betydligt bättre tredje period än vad dom gjorde.

Men håll med om att domaren Rådbjer bör få en passningspoäng i Brynäsprotokollen efter matchen. Vilken idiot.
Kommentera

Yellowcard: Rådjur var dålig helt igenom åt båda hållen, känns fjantigt att skylla på honom. Lagmaskinen funkade inte för 5 öre idag. Alla väntade på att någon annan skulle göra något. Revanschlusta till nästa match ligger på min önskelista.
Kommentera

Trots förlusten såg jag ändå lovande saker offensivt, det vi föll på var en katastrofalt dålig defensiv där Backlund var den som var suverän.

Challe måste kunna hålla sig lite lugn, jag får känslan att hans hets smittar av sig och det gör att spelarna drar på sig utvisningar (spekulerar bara).

Tråkigt att första förlusten kom men jag hoppas att det blir en väckarklocka för grabbarna vad gäller defensiven.
Kommentera

Olle: 7-5 torsken mot Lule kommer jag då aldrig glömma... satt och njöt på olearys och drack bärs... ville bara kräkas med tiden.. fy fan.
Kommentera

Dennis Persson håller inte måttet, tråkigt men sant!
Någon som fortfarande inte tycker vi behöver värva (minst) en back?
Kommentera

Laken:
ETT RIKTIGT BOTTENNAPP !
Kommentera

Heleniz:

Ja det är helt sjukt dåligt!!!! Sen att Rådbjer vill vara i centrum kan ju ingen rå för. En sån j-la pajas!!!!!
Kommentera

Tre perioder, tre nyanser av brunt. Den här får dom tugga i sig, såväl spelare som ledare. Usel inställning.
Brynäs en positiv överraskning. Agerade lugnare i egen zon än jag sett dom göra på flera säsonger. Å andra sidan kan dom tacka Timrå en hel del.
Kommentera

VI LÄR JU BEHÖVA EN FORWARD SOM ERSÄTTER TIMO OXÅ
Kommentera

Men det var ju förmodligen den sämsta insatsen ever =/ Hoppas detta blir den enda skitmatch av denna karaktär vi får se i år
Kommentera

Starkt ändå att bara åka på en uddamålsförlust när man förmodligen gör sin sämsta match, på och utanför banan, sedan 7-5 torsken mot Luleå borta.

Haha torsk mot Brynäs, jag vågar inte gå utanför dörren imorn...
Kommentera

Så har Timrå visat hur man enklast skänker bort 3 poäng...
MAN SKÄMS!!!
Kommentera

JA DOM HAR VÄLL RÄTT EXPERTERNA TIMRÅ BLIR VÄLL NIA ELLER NÅGOT ELLER KVALSERIEN FANSKA MAN BEHÖVA GÅ MOT EN SORG SESONG DET PALLAR INTE JAG
Kommentera

bryt ihop o kom igen bara....
Kommentera

powerTIK: dybgmatch generellt rakt igenom, hoppas de tar lärdom och gör ett bättre jobb nästa match..
Kommentera

fy fan va dåligt denna skänker dom bort totalt
Kommentera

Konstigt att det kan se ut så här, måste träna på att spela matcherna ut....BLÄÄÄ
Kommentera

fyy faan det var det klat sämsta man sett på länge...
Kommentera

fighter: usch nu blev man ju ännu mer less
Kommentera

Rooster23: Nu måtte väl Challe få böta en månadslön?
Nu har han inte skött sitt båsjobb 2 ggr
Kommentera

Vicken jädra skitmatch av TIK.....
Kommentera

Rooster23: pinsamt...
Kommentera

JAG SÄGGER BARA ÅH HERRE GUD
Kommentera

Rooster23: Vackert att ta ännu ett lagstraff med sista två i pp. Ganska signifikativt för hela matchen...
Kommentera

NEEEEJ! Inte lagstraff nu!
Kommentera

TIK får verkligen chansen här. Jag skulle försöka ta ut målvakten...
Kommentera

powerTIK: inte nog med att tik spelar skitdåligt,hahl kvitterar för sillstryparna
vilken jävla pisskväll.
Kommentera

powerTIK: Toppar med Dennis Persson? Va faan är det frågan om?
Kommentera

Just nu kanns det som att timra kommer att forlora >.< Maste ga men hoppas pa det basta i vilket fall som helst och att timra iaf kan kvittera och sen ga till sudden! Far se vad som har hant nar jag kommer tillbaka till datorn igen! Kampa nu da Timra!!
Kommentera

Cartman: Fick ett skott på handen/armen, blödde rätt bra men förhoppningsvis inget allvarligt
Kommentera

Cartman: Han fick ett slagskott på underarmen, strax ovanför handsken och klev av. Blödde ganska rejält från något som såg ut som ett djupt jack. Förhoppningsvis inget benbrott.
Kommentera

PP igen men nu då för helvete gör mååål
Kommentera

Då frågar jag igen.

Nån som vet vad som hände med Timo?
Kommentera

fighter: hahaha
Kommentera

Persson spelar upp sig i tredje förresten
Kommentera

fighter: Man kan ju säga vad man vill om dom två första perioderna men i tredje har man allt i egna händer, skapar chanserna men sätter inte dit den. En mirakelvändning känns ganska avlägset.
Kommentera

powerTIK: det orkar dom bekväma gubbarna inte.men dom kan få gå och lägga sig hungriga,sen stenhård fysträning kl 04:00-16:00
Kommentera

Mäkiaho är i särklass bäst i Timrå idag. Backlund gör vad han kan. Resten gör en medioker insats. Kan väl bli en pinne ändå, men troligtvis inte som det ser ut. Rådbjär klassisk hemmadomare, typ som Lahti brukar vara.
Kommentera

sweecook:
Jobbar dom åt röda korset, dj-vla plattfötter.

Kommentera

ja men gör matchen bättre själv då ?? men fan va less jag blir timrå måste nog köpa en ny forward nou då när förmodligen timo blir borta resten av sessen förmoligen armen som är av

hatar rådbjär
Kommentera

« · 1067031 · »