1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596831 inlägg · 6217 ämnen

Djurgården - Timrå IK 2010-01-09

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
TIKbiff: Reducerat på Hovet! Till vilken nytta? Det här vänder vi ändå inte.

MB: Nu vinner vi!

MB: MÅL, kors i taket

TIKbiff: Yeaaahhhhh!! ;-)

John K: Han kanske visste vad han pratade om, resultaten var ju inte så dåliga.....hur ser det ut nu??? Klart man blir kaxig när okunninga yttrar sig om saker man vet bättre om.

TIKbiff: Det är din åsikt

RTS:
okay...sparka alla.

maskot:

Ja, skulle nog in lite nytt blod som ser till föreningens bästa, och inte springer och håller varandra om ryggen kanske??

Nu hoppas jag på en råtorsk en riktig jävla förnedring så att DET måste ske någonting.

Att hitta en Div1 spelare och en som inte ens spelat i ES som ersättare och avlastare.....JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!

TIKbiff: Det kommer nog inte spela nån roll vad jag svarar dig nu,, Men Nubben hade/har sitt BRUSTA hjärta i Timrå.

Han ville göra det han trodde/visste var det rätta för denna Klubb.

MEN det fanns vissasom tyckte anorlunda, där är vi idag!!.

TIKbiff: Givetvis

maskot:
skit i nubben nu, vi har andra förlorare att hänga upp oss på.

Taurus:
eller att han dubblar lönen och få bygga ett lag han vill utan att tänka på kostnader?
och får bo i Göteborg och glassa sig?

Taurus: Nubben kom på kant med TJ därför att Nubben blev så djävla kaxig i attityden. Thats it!

TIKbiff: Nubben hade en vision om organisationsförändring som han presenterade för Tj och boysen som innebar att Nubben skulle Vara general maneger och sköta allt sportsligt inom föreningen. Men den organisationen köpte inte Tik men en klubb på västkusten svalde iden och det var långt innan pengar fanns i bilden det var en kort vision om det

RTS:
Jaja,nog fan har även pengarna och förutsättningarna även en hel del med att göra...

Så oerhört skönt det är att inte följa bortamatcherna, slipper all frustruation!
Började med detta redan förra säsongen, såg redan då att vi inte kunde hantera att spela på bortaplan med Challe vid rodret.

Ett oerhört väl genomtänkt och logiskt beslut!

Tänk vad jag sluppit många besvikelser...

liston: Nu kommer grabbarna in och gör 4-5 mål i tredje. Vi har ju så duktiga målskyttar.

TIKbiff:

Har du aldrig funderat på att Nubben lämnade för han kört fast i föreningen och inte kom längre???

Är så less...SPARKA ALLA!!!!!!!!!!! Vad har de gjort med mitt Timrå?

Intresant det där med Lander VS Challe, utveckla?

haggen:

Nu ska Timrå agera i sista enl. Challe, det här ska bli mycket intressant att se.

Man kan nästan tro att ledningen blivit infiltrerad av fienden. Jag menar, känns det som att man arbetar för klubbens bästa?

TIKbiff:  Skitsnack!!, Säger som en kille i innersta kretsen i Tik, "Som Nubben blev behandlad, så behandlar man inte ens en krigsfånge"

Tolka som du vill, men att han stack för pengarna kan du fetglömma.

RTS: ja tyvärr, Timrå med denna ledning är på väg rakt ner tyvärr.

TIKbiff:

Ja, men det är ju det jag säger!!! Felet sitter väldigt långt upp i leden

TIKbiff:
Fattar du inte att det inte satt i pengarna?????

Ingen i TIK får vara större än TJ, alla spotligths på honom!!

Mot fbk sist så var det knappt 4500 pers. ändå var jag inne på timrå shopen i birsta och skulle ha två biljetter (köp två bet för en gäller ju) enligt tjejen så fann det nästa inga sittplats kvar, fick hyfsade platser men väl på arenan så är det låååångt ifrån fullt.
Visst säsongskorten räknas in men det var riktigt luftigt ändå.

Hur i h-vete är detta möjligt?, när man dessutom säljer två för en och har 4500 på en hemmamatch och säger att det inte finns mycket biljetter kvar, är det Svedlund som vill göra siffran bättre än vad den är?

Pissorganisation rakt igenom.

maskot:

Är det sant att Inge erbjöd sig så ska jävlar i mig styrelsen avgå omedelbart!!!!!!! Men han har väl blivit för obekväm för TJ och ingen som man kan ha som knähund!!!!

Taurus:
Hävdar fortfarande att Linkan värvar efter vad han får för direktiv och summa från TJ.

Ser hellre att Linkan o Tj lämnar för Challe,  med de helt sjuka uttalanden man gör i Tidningarna gång på gång ,säger allt,, Försöker man dessutom värva Byström från KB 65 och låter Junioren Sunnquist sitta på bänken så säger det egentligen allt.

Vi har en Sportchef som är sämre än Starkov, och det säger inte lite.

Pär:
Kudroc kan jag vara utan, han har lite för stor kärlek till båste mittemot, och där vinner man inga matcher.
När det gäller TIK:s PP så behöver inte motståndare vara oroliga, för det existerar inte.

maskot:
Nubben valde perngarna istället för Timrå IK
Vad krävde Hammarström för lön?
ni som vet!

Hahl Bundy:

Challe kan inte göra guld av koppar heller. Laget räcker inte till helt enkelt. Detta ligger helt på värvningsansvariga, dvs Linkan, Johansson m fl. Piros är en klass för sig, och man måste ha några fler för att kunna hävda sig. Timrå IK saknar en hel första femma i dagsläget för att hålla "bra" ES klass.

Kattgubben:
dom kanske hoppas på att få ligga?

TIKbiff:
Nä, men det är han satt dit vad som finns idag.

Hur många minuters tror du han scoutat de spelare som finns idag?

TIKbiff: Nej Linkans skall inte ta skiten egentligen han kan inte rå för att han saknar viss kompetens. Men de som valde honom framför Nubben eller Hammarström

TIKbiff: Är nog benägen att hålla med. I alla andra elitserieklubbar hade det varit stora rubriker om krismöte och tränarbyte i liknande situation, men i den här klubben verkar ingen vilja inse att det finns såväl en stor jävla elefant och en naken kejsare i vardagsrummet.

liston: Vet att TIK blev erbjuden Christian Kudrock innan han gick till Brynäs.
Billigt dessutom, Peter Grandin ringde både Challe o Linkan, men han var inte önskvärd.......Lite övrtro på spelarna i Tik?

VAKNA FÖR HELVETE!

Hahl Bundy:
vi ses i antjärn så hjälper vi varandra.

haggen:
Caslava har väl inte många rätt han heller.

En utrensing är ett måste, dom förstör en förening på en säsong, helt jävla otroligt.

haggen:
Enligt uppgift så kommer varken Lander eller Erixon att skriva på så länge Challe står i båset.

En till sak:

Har CHALLE GETT SIG FAN PÅ ATT ÅKA UR??????????????

Hur fan kan man spela Nevalainen i PP i stället för Pärsinen? Karln är ju inne på baklängesmål hela tiden.

Kommer att bli en spännande kvalserie i år. FY FAN!!

Challe ska sparkas NU!
Skjut mig snabbt eftersom det är en snabb död, inte så utdragen o smärtsam som nu!

Hjärtat i laget är utkarvat!

maskot:
det är väl för helvete inte linkan som håller i plånboken eller cochar laget..

haggen: Skönt att Karlsson har en lön på 240 i månaden även .....

MB:
Att challe inte byter ut Åkerlund efter 3-1 är stor jävla skandal.

Nygårds ska UT
Challe ska UT

fy faan vilka patetiska figurer vi har i båset.
Agerar inte Timrås ledning nu så är det kört.
Inte en krona till Timrå IK så länge dessa herrar är kvar i båset.
glöm säsongsbiljetter och allt.

nu är det nog.

RTS:

Ja, det är ju bara att hoppas att ansvariga lämnar sina platser till förfogande!! Åker vi inte ur i år så gör vi det nästa år!! Otroligt att att man har så förbannat dåligt kunnande!! Allt Nubben byggde upp har dessa herrar raserat totalt!! GRATTIS

Här blir kanon i kvalserien, förstecenter som är här och tjänar pengar, två tränare som inte kan coacha vare sig forwards eller backar samt ett målvaktsval till dagens match som är så jävla fel det bara kan bli.

Otränad Karlsson som är sämst i match efter match, backar som inte kan varken skjuta eller ta ansvar defensivt i Nevalainen och Moe.

Grattis Linkan! Blir bra det här.....lycka till med att få Lander att skriva på ett 3-års kontrakt.

Bragd-Birger: Hur i helskotta kunde klubben välja Linkan istället för Inge Hammarström som sportchef då han erbjöd sig för ett år sedan! Vi måste byta fort för om vi spelar i denna serie nästa år måste vi ha pjäser för det. Linkan vekar inte kunna scauta eller ha några kontakter som den andra nyss nämnda lär ha i hockyevärlden.

Bergius:
Ev. kvalserie, förklara för mig hur man ska lyckas undvika kvalserien när man spelar som ett gäng höns.

Jag hoppas att Styrelsen tittar på nytt och det fort för det här är inte ens allsvensk klass, fan löven kan prestera bätter.

Bragd-Birger: Är det nån som sett en rejäl Tik-tackling? Ingen vilja alls......
Ba mkt, roligare att se Rögle smälla på Modo-vilken inställning!

« · 1224697 · »