1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591263 inlägg · 6216 ämnen

Djurgården - Timrå IK 2011-01-06

« · 1329373 · » Till forumet

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Är Pärssinen skadad/petad? inte sett han på ett tag
Kommentera

Nu spelar de ju faktiskt något man nästan skulle kunna kalla bra. Så snart blir det väl 3-1 Djurgården.
Kommentera

Konstigt inga skador än!
Kommentera

Smokey:

Officer Crabtree?
Kommentera

Jig skå aldräg mir sli knutnaven i tangentbårdet. Svart vita vart knipparna skå sitta.
Kommentera

Ambroo: Han kan vänta till nästa paus med att pissa på dom.
Kommentera

Smokey: "...pissar på golvet framför dem,"

Hahaha
Kommentera

Fan vad jag hoppas Perra får ett psykbryt i omklädningsrummet nu. Att han radar upp fjunisarna efter en vägg och hyllar deras kämpa glöd, och att han ställer alla våra underpresterande finnar, tröttbackar mfl mot den andra väggen. Skrikande slår av ett gäng klubbor, pissar på golvet framför dem, hotar med tunnelbana och tåg i andra klass hem om man inte börjar spela efter sin lönecheck.

Väck våra jävla sengångare! Målchanser ska väl för fan inte vara fridlysta i Timrå?

Redigerad kommentar

Kommentera

Snoop:

Jävligt kul!

Lite synd att det var på bortaplan bara annars hade man kunnat kalla honom hemwerneman.
Kommentera

Jaja känns iallafall lite skönare nu än senast vi var på hovet mot aik.. In med 1-2 toppspelare som kan producera och få igång övriga lagets "stjärnor" så kommer vi fixa det här. Hur länger stannar vår finske keeper? och när kommer åkerlund tillbaka?
Kommentera

Det är junioren Werneman som får kliva fram när dom andra sviker, kul att han stänker dit den de var ett viktigt mål.
Kommentera

Jockz: Jo, det känner man igen. Men ni har fan spelat timråhockey emellanåt i första. Det var ett tag sedan jag såg det. Skön intervju nyss ;)
Kommentera

ttt: Ja, om det är någonting som är lite positivt så är det att "vi försöker", eller några i laget då, merparten juniorer. Linkans nyckelspelare är däremot precis lika jävla feta, usla och överbetalda som vanligt.
Kommentera

RocknRolf2: Jag skulle vara glad om vi missade sådär 8-16 målchanser. Men i den här matchen har vi i alla 99% utdelning på våra målchanser.
Kommentera

ttt: Men dm perioderna kan man inte förlora. Det säger ju en del att vi torskar tm när vi är hyfsade i en perre
Kommentera

RocknRolf2: ja där var det väldigt dåligt ingripande, samt ett pp mål av dif. Men timrå har ändå spelat mycket enklare och rakare än förut och det ser ju ljusare ut med detta spel iallafall. Sen att våra s.k "stjärnor" inte utmärker sig är vi ju redan vana med.. Bara pikkarainen som försöker.
Kommentera

ttt: Och ändå gör vi en helt jävla värdelös insats vid deras 2-0...

Var är resultaten? Var är målen?
Kommentera

bisterfinnen: Vågar man hoppas? Man brukar bli extra besviken då det där lilla hoppet glöder ett tag.
Kommentera

Timrå har fan gjort sin bästa period på bortaplan på jävligt länge, sluta klaga. Jämför detta med gnaget matchen.
Kommentera

Det krävs en junior (läs någon som tycker hockey är roligt) för att hitta målet.
Kommentera

pingvin: vi kommer att gå + iår enligt tj...

tik agerar för för fulla muggar...
Kommentera

Mappe:

Japp, problemet är att TJ håller tabellen upp och ner.
Kommentera

Smokey: Snyggt mål!! Ni har absolut chansen!!
Kommentera

Simmalugnt: Jag har inte riktigt hängt med på slutet, ligger vi fortfarande trea?
Kommentera

En J20 är bäst i Timrå.
Kommentera

Skrattretande insats av Granath vid sargen där. Jävla nolla.
Kommentera

Smokey:

Han hör hemma på zoo, jävla sengångare.

Så Skansens IF kanske vill ha honom. Trada honom mot Cehlin...
Kommentera

Hahl Bundy: FBK - LHC där visas bra ishockey från båda två lagen. Bättre än att se på när Timrå blir utspelade av alla lag.
Kommentera

Hahl Bundy: På 4an spelar två lag hockey.
Kommentera

Hahl Bundy:

Det är klart de kan vända det här!

Äh vem försöker jag lura?
Kommentera

Jag har bara någon liten liten liten liten fråga:

- Har Timrå haft några missade målchanser på de senaste 3 matcherna?

- Hur fan ska man kunna göra mål om man inte har försökt?

Men Hirsan ser i alla fall lika förbannat dålig ut som vanligt. Han kan dra åt helvete.
Kommentera

Tack o Godnatt! Finns inget hopp. Inget!
Kommentera

Inte ens Granath är en särskilt bra värvning.

Dra åt helvete Linkan din jävla nolla!
Kommentera

söder över: Jag blir fan i mig målös! Ännu en kväll med så jävla mycket ÅNGEST! Vilket jävla skitlag!! Agera nån!!
Kommentera

GurraG: kommer bli tvåsiffrigt det här !
Kommentera

obeskrivlig frustration!
Kommentera

Per HApps: KÖP 7 NYA BACKAR
Kommentera

RocknRolf2:
Då kan man gå ut och skotta snö då :((. Helvete !!!
Kommentera

RocknRolf2: Precis, och just därigenom kan man ju ta t.ex. det ryktet med den lilla nypan så att säga. Precis som man kan ta Kentas uttalande om att han ville vara kvar men inte var önskvärd hos klubben. Han ville säkert stanna men han ville nog ha en "skälig" lön som samtidigt skulle matcha de andra anbud han uppenbarligen fick.

Just ja, match var det ju också.

Kommentera

RocknRolf2: Vinner SSK med minst tre mål och Modo vinner och vi torskar.

Ja då är vi helt plötsligt jumbo.
Kommentera

Knylan: Det kom på tal nu för att vi diskuterade negativa vändpunkter de senaste säsongerna. Nog om det ja, men lustigt att du nämner just Hahl för det lilla kärleksparet är ju återförenat i FHC nu.

Ser ut ungefär som mot SAIK det här.
Kommentera

6 Djurgårdare saknas, detta borde ni greja
Kommentera

RocknRolf2: Nog för att Kenta uttryckligen sa att han ville stanna, men vad krävde han för att göra det? Du har tjatat om det där sedan 2007 nu. Hans anseende inom hockeysverige peakade ju under den tiden. Detta kombinera med att HV kom och gullade lite. Det kan vara så att TJ inte såg hans storhet och ville bli av med honom och att det var enda anledningen men jag håller det inte för sannolikt. Det har ju florerat rykten att spelarna inte ville ha kvar honom också. Hahl t.ex. Nog om det.

Överhuvudtaget så kan man ju känns att det saknas en röd tråd i den här föreningen. Man försöker med något på juniorsidan men i övrigt så finns det ju "lite" att önska. Den här klubben behöver en visionär och lite geniunt intresse. Kombinerad med några genomtänkta och sunda beslut på viktiga punkter.

Kommentera

Skaplig inledning så här långt.

Det förvånar mig att Zibanejad inte kom med i JVM-truppen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Kommer med lugnande besked! Jag utlovar vinst ikväll! Garanterat!
Kommentera

Ottosson 600 matcher , DIF support fyller 30 år , megatifo . Nu sänker vi festen!
Kommentera

Modano: Ingenting kommer någonsin att förändra min åsikt att det var fel att ta hit Challe. Men nog om det nu. Nu ska vi se säsongens fiaskolag spela skit ytterligare en match. 80% överbetalda feta jävla nollor.
Kommentera

RocknRolf2: lägg ner gnälle på challe han tog oss till semi kvart med skit lag han fick jobba med. Mes perra är längder efter att driva ett lag som ska vara så jävla bra.
Kommentera

Anonymous:

Svinhugg går igen.
Kommentera

« · 1329373 · »