1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05

« · 1423432 · » Till forumet

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
ersson: locka inte hit Zita nu......
Kommentera

Anonymous: Moderklubb? . Jag skrek rakt ut av glädje då lindbäck värvades . Följde honom i brynäs året innan och tyckte han var strålande räknades som junior som tvåa i världen efter markström . Hade han valt att spela mellan säsongen i börtnans bk så hade han likt förbannat spelat i nhl nu
Kommentera

Burkmat: Perra får foten vid förlust idag.
Kommentera

Anonymous: Fan vet om man inte ska testa spela in Jocke efter uppehållet. Jag tycker att det är en ytterst begränsad målvakt men han är iaf konsekvent och mer modern i sitt spel. Han är likt DeRouville ett bollplank i sina bästa stunder med en förmåga att släppa enkla puckar. Men det gör å andra sidan Riddarn också men spelar likt Åkerlund mest på känsla.
Kommentera

Anonymous: Nej men det hade varit kul med en målvaktstränare med lite bättre facit. Backlund är så klart bättre än dessa (avgå alla...) men han var fortfarande ingen given succé.
Kommentera

superfalle: Stammar du eller? Lindbäck var rätt kass i början hos oss. som tur fick Tarvanen fason på honom så att han blev NHL mässig fram på vårkanten.

BTW så hade Backlund Tarvanen som ett av kraven för att skriva med oss.
Kommentera

Anonymous: Men han var inte kass mot i slutet av Brynäs när han konkurrerade med han den där junisstjärnan. Sedan började han ganska svagt i Timrå och var bra typ sista 20-25 omgångarna. Magisk förädling av Tarvainen.
Kommentera

Om nu Perra får foten efter den här matchen och Anders tar över. Borde inte Clabbe ryka all världens jävla väg också? Och vem fan tar då över som ass? Nubben kan ju inte både vara sportchef och ass.
Kommentera

Men titt! Den där jävla Zibanjad får göra sitt första mål OCKSÅ. Nån fler djurgårdare som inte gjort mål? Lika bra att låta alla dom få göra mål så det är gjort.

Jävla skittimrå.
Kommentera

Per HApps: Alla hade tagit det där beslutet.
Kommentera

Per HApps: Dra inte upp det där igen. Oscar Sundh var inte i närheten av att vara lika het då som nu. Lön kontra prestation var inte en okej ekvation då. Timrå valde Axelsson för billigare pengar.
Kommentera

Kerstin_k: Jag antar att alla på tåget har supit skallen av sig för nån vaken hemresa skulle man inte vilja vara med om.
Kommentera

Det absolut viktigaste är att vi får en ny målvakt.
Kommentera

Kerstin_k: Timrås spelare är så j_vla dåliga. Det vi ser nu är roten av en kass organisation. Amatörer är för snällt sagt.
Kommentera

Brukar man inte vara jävligt taggad när man möter sitt gamla lag? Riddarn har alltså fått chansen två gånger mot DIF och har släppt in, vad, 8 mål än så länge?
Kommentera

RocknRolf2: "Konkurrera", är det så det heter då man är andremålvakt? i så fall konkurrerar Backlund med NHL målvakter han också.

Redigerad kommentar

Kommentera

RocknRolf2:
Bottenlag i Elitserien?
Över halvan i Allsvenskan?

Jag börjar mer och mer att luta åt Allsvenskan.
Kommentera

Anonymous: Han fick stå rätt många matcher i slutet för att han var bättre än Marklund, ja.
Kommentera

Kerstin_k: Tyckte Sundh var värd alla ören han fick i Timrå, gjorde sällan en dålig match, vart förvånad då han inte fick nytt kontrakt. men han ville förmodligen lämna skitlaget Timrå
Kommentera

Kerstin_k: Han har varit fullkomligt värdelös.
Kommentera

Per HApps: Nått som stör mig oerhört är att hela Timrås PP numer går ut på att Murley ska skjuta fladderpuckar från blå. Det var ett tag sedan det fungerade, eller hur?

Dom andra backarna törs ju inte ens ta ett skott. Jag blir så trött.
Kommentera

Kerstin_k: Robinson är en enorm besvikelse i det avseendet. Helt menlös och harmlös från blå.
Kommentera

Kerstin_k: Precis, vem kunde ha vetat att han skulle hitta målet hösten 2011, tre år senare.
Kommentera

Vi kan inte ens skapa ett läge i PP, vi kan ju inte ens slå en passning. Högström, granat m fl skickar över en video "vän med pucken"
Kommentera

Fattar inte hur man kan börja med att sprka sportchefen. Bättre och göra sig av med tränarna först och låta linkan gå efter säsongen. Första steget borde iaf varit att ge Perra foten. Värdelösa är vi.
Kommentera

A51: Mycket talar väl för att det här är Perras sista match också. Sedan tror jag inte att det finns många tränare som kan göra mirakel med det här laget, hur mycket talang och utvecklingspotential nu Linkan tyckte sig se.
Kommentera

Burkmat: Hur många ören fick han och hur många begärde han innan han drog?
Kommentera

OM vi skulle klara oss kvar så ser det ändå rätt bra ut bortsett från att både Hagos o Bagarn sitter på saftiga kontrakt, värst är ju Hagos, 2 år till med honom... Huvva
Kommentera

Sparka Röymark också!
Kommentera

Anonymous: han fick väl ca en 125 spänn timmen. J_vla dum fråga.
Kommentera

Mackelito: Båda är ungefär lika illa. Bagarn har ju bara ett år till, men han är om möjligt ännu sämre än Hagos.
Kommentera

Alltså verkar vara mycket skitsnack nu från timråbåset.
Snack med Perra, och båda huvuddomarna framme o snackade med Lundström för ett tag sedan.
Kommentera

Burkmat: Nu får Timråspelarna trissan på draggen oxå. Då förstår man att turen inte är på vår sidan, hade hoppats på en nytändning ikväll..Ähh, nästa match så kommer utlösningen.
Kommentera

Burkmat: Var bara skitsnack alltså. Du vet inte ett skit, du är tom som en plåtburk.
Kommentera

RocknRolf2: Kolla på AIK ifjol. De byggde upp ett bra grundspel. Hur bra lag hade dom? Deras backlinje var ju fan knappt i klass med division 1! Men, en stor sak i det hela som jag tror skapade lugnet i deras backlinje stavas Dick Tärnström. De hade en back som de kunde luta sig tillbaka på, en som de kunde lita på att när han var på plan så skulle det bli svårt att göra mål. Vi behöver en sån! Snälla kom tillbaka Caslava, vi behöver dig så jäääävla mycket!
Kommentera

haggen: Det lyser desperation om Perra. Han försöker allt.
Kommentera

Anonymous:

Shit, vi kan inte ens slå en puck längs blå i PP.
Kommentera

"Det svåraste som finns är att leda med 3-0"
Kommentera

Robinson briljerar, han har inte växt ett skit sedan vi fick tillbaka Granath och Halonen.
Kommentera

Skicka alla till en SYFÖRENING vilket kärringlag och tre päron i båset som virkar på heja heja......
Kommentera

ersson:

Håller med, hade den utlovade förstebacken kommit innan säsongen drog igång hade det annorlunda ut.
Kommentera

RocknRolf2: Men Granath? När fan vart han en toppenback? han skulle inte platsa i nåt annat ES lag i Timrå, en sopa och har alltid vart, sämre en Tomas Skogs. Höj ribban för f_n i Timrå
Kommentera

haggen: Jag ser inte matchen för det känns som det kvittar. Jag lyssnar dock på webradio och spelet suger verkligen hästballe vad det verkar. En hel radda med PP-lägen men det är knappt vi kommer in i anfallszon.

Jag tänker grundspel, självförtroende och trygghet, ett spår av en tanke bakom spelet i power play. Inte på en av de punkterna har vi ett rätt. Presterar vi inte bättre än såhär är det bara att hälsa Gärdehallen välkommen!
Kommentera

"Djurgården är desperatare" säger Granath, skrämmande...

Blir Västernorrlandsderby i KS i vår. Sicken publikfest, var bokar man biljetterna?

Redigerad kommentar

Kommentera

Anonymous: Fan jag lider med Perra , kan aldrig få till ett fungerande lag med detta material som han har till förfogande! Usch fy fan man mår ju bara dåligt utav alla turer i och omkring mitt kära Timrå!b Hur ska detta sluta?
Kommentera

Burkmat: I ett bra ES-lag så tycker jag att Granath platsar på tre backpar, i alla fall i det tredje backparet. Men hans betydelse i Timrå har uppförstorats, precis som med Halonens, pga att resten av backsidan är ett skämt.
Kommentera

RocknRolf2: Idag är det inte många som har skallen med sig. Det verkar som om spelarna är uppgiven och chockad över att Linkan fick sparken. Är det den Link-effect som vi får uppleva?! Snacka om antiklimax i så fall.

Dom känns uppgiven. Men å andra sidan har väl Timrå som tradition att vara jävligt dåliga precis innan ett uppehåll. För att inte tala om 6-poängsmatcher. Hur kommer det sig? Läggs det för stort fokus på att INTE förlora så viljan att vinna blir undertryckt?
Kommentera

Dream Team:

Ja det finns inte många rätt, Djurgården äter upp oss och kontrollerar matchen.

Det är alldeles för lätt att göra mål på Timrå, kassa målvakter, backar som slarvar, forwards som inte gör sitt jobb hemåt.

Ja, händer inget i uppehållet så är det nattsvart.
Kommentera

Kerstin_k: Ja matcher innan uppehåll förlorar vi alltid av någon anledning. Men laget spelar väl annars ungefär som det har gjort tidigare, för dåligt.
Kommentera

« · 1423432 · »