Sputnik: Visst kan man köpa fler stödbiljetter än 1. Du bestämmer själv hur många du vill ha. Det viktiga är att stödja Timrå IK och sprida ordet. Löven säljer också stödbiljetter inför deras match mot Saik imorgon med biljett, paket och produkterbjudanden (se länk). Kanske något att ta efter?. Tycker också det är en bra idé att föreningen ger supportrarna som köper stödbiljetter något i utbyte.
Sputnik: Om så är fallet ska man i fortsättningen inte köpa biljetter i klumpsumma utan en swich per biljett för att få upp publikantal. Se upp bara så inte FIPO plockar in oss/Timrå när antalet transaktioner skjuter i taket 😊
sargad: Ingen aning faktiskt. Var bara nån som fråga om det inte går att betala mer än 50 kr om man vill, varav man fick svaret att det funkar prima. Kanske räknar man antalet inbetalningar?
Sputnik: ..Men räknas inte t ex 100 kr som 2 biljetter? Vore intressant att veta publikantal om det går hyggligt lätt sadistiskt att ta fram de siffrorna?
Villervalla: Mycket! eftersom dom inte sagt något på 2-3 dagar nu så känns det sådär måste jag säga, jag tror inte det rör sig om någon försiktighetsåtgärd eller dyl för då hade man kunnat säga det, är flera veckor kvar till premiären..
mikenomad: Sådär, nu fick jag tag på några "stödplåtar" till matchen ikväll. Finns många biljetter kvar. Hoppas det blir lite folk 😉
www.timraik.se/gamecenter/qYA-rH8rXqb0/articles/pre På grund av rådande omständigheter får vi inte ta in mer publik än 50 personer (läs mer om det här). Däremot så kommer du att kunna stötta klubben hemifrån. Swisha 50 kr till 123 321 12 32 märkt Stödbiljett så är du med att stöttar klubben. Allt stöd gör skillnad!
mikenomad: ja jäkligt märkligt att det är så tyst, annars brukar man gå ut med att någon har en känning av något iaf. Just nu blir det bara spekulationer som inte är bra. Jäkligt konstigt att ingen hört något rykte ens, iofs ska man vara försiktig med rykten.
RasmusVS: Exakt så var det. Verkar också ha funkat alldeles utmärkt. Jag är inte säker på att alla gamlingar varit supersugna på att åka in inför 3000 pers och glida runt på isen.
Kul att de fick en bra dag. Kul att det fyllde sitt syfte. Bra initiativ av klubben.
Synct: Jag vet att autografskrivningen inte var tänkt att äga rum alls från början, utan tillkom efterhand. Eventet handlade mest om att marknadsföra Timrå IK och vår väg framåt för gamla trotjänare, få dem att tala gott om Timrå och öppna upp för att de ska kunna återkomma eller vara en del av klubbens framtid.
På så sätt får väl evenemanget räknas som hyffsat lyckat då Robban C nu tagit plats i styrelsen och Matt Murley (tror han var med då) varit ”skottränare” i slutet av säsongen.
mikenomad: För att tillägga, "– Det kul att vara hemma igen, jätteroligt. Ända sedan Martin (Romö, marknadschefen) ringde om det här så tänkte jag att det var en jätterolig idé." Då undrar man bara om tanken vara att göra någonting mer av det. Sen att det var autografskrivning efter matchen och att det var en del folk där, då känns det mindre som en privat tillställning i mina ögon. Men nog om det, mitt sista inlägg om saken.
Synct: Jag tänker att det här inte bara var "gamla stjärnor", dvs produkter och handlingsvaror. Utan privatpersoner, kompisar och bekanta, som ville göra nåt kul tillsammans. Mer el mindre privat och inte som offentliga personer inför en massa publik
Hassan: Att ha alla gamla stjärnor på plats händer inte ofta, det gör mig bara ännu mer förvånad att man inte tar ett sånt tillfälle att bringa in lite extra pengar och försöka göra en publikfest av det, finns mycket möjligheter med massa gamla spelare på plats. Men tack för klarhet, visste inte att det var en stängd tillställning.
Nisse på Mon or: Utgår från att Freddan och Nubben uttalar sig så här på goda grunder, att det verkligen är lämpligaste sättet att bemöta frågan om hans frånvaro i nuläget.
Annars är det närmast ett kriminellt klantigt sätt som bara uppmuntrar en massa onödiga spekulationer
Synct: Fast den matchen ville de ju inte ha folk till. Syftet var att gamla spelare skulle får träffas och ha lite kul utan att det skulle bli jippo av det. Det var alltså för spelarnas skull man hade den grejen, inte för publiken.
Det får man såklart tycka vad man vill om men syftet var aldrig att få dit folk.
Nisse på Mon or: Truppen i sin helhet alltså, 13 forwards och 9 backa kommer nog behövas, är inte många matcher på en säsong där alla spelare är tillgängliga, sedan så sa ju nubben att dom skulle starta med 12 forwards och 8 backar så fler spelare kommer att värvas, men frågan är ju om man inte ska ta in en forward och en back till nu i början så man inte äventyrar gruppdynamiken senare, nubben har ju varit bra på det tidigare.
kulltorp: Timrås marknadsföring är på en helt egen nivå, man lyckades väl nyligen spela en veteranmatch med Zäta och grabbarna inför tomma läktare i stort sett, folk visste knappt att matchen hade ägt rum, det bara flög upp bilder på sociala medier.
Nisse1: Ja, jag vet inte vad Timrå har för plan, men nog vore det bra om de hade lite omvärldsbevakning nu, kolla kanske hur andra klubbar gör, och hittar vägar till intäkter. Leksand bla försöker hitta nya vägar biljetterna. Historiken vad gäller sånt här i Timrå talar ju inte för att det ska bli så bra tyvärr.
Knylan: Kan inte förstå att man måste mörka en skada på försäsongen , det är nog något annat . Har hans ledarroll krympt ? För många tuppar i flocken går inte . Han kanske inte köper allt som görs i klubben , vad nu det kan vara ? Vill hem igen ? Inom en snar får vi veta det .
Nisse på Mon or: Tycker det känns lite konstigt med blomman när Freddan sa något i stil med ” jag kommenterar bara spelare som är här”. Så där tyst brukar det inte vara ang skadade spelare.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen