Linkovich: Enig. Ett uppskruvat, energiladdat Frölunda med 12000 i ryggen i Scandinavium.. ja då tycker jag att Timrå gjort helt Ok insats första 2. Kvällens Frölunda skulla ga tvålat dit torsdagens Lulä med 7-1. Enda anmärkningar från min sida: - Lite väl seeega på rören i en del situationer när det ser ut som en och ibland två Timråspelare är före initialt men hungrig indian kommer 1 på pucken. - Vid 2-1 målet och vid några andra tillfällen synkar man inte vem som ska kliva på puckflrare utan 2-3 soelare glider undan i stället.
Hanzl måste börja sätta lite lägen nu. Hans passningsspel är riktigt bra, men ska man vara underdog-lag så går det inte att ha en förstecenter som är så ovän med pucken i skottlägen.
söder över: jag tycker Timrå krigar på bra. Moralen är det inget fel på. Frölunda är jävulskt spelskickliga. Önskar mer från Lööke dock. Olofsson är som en ny spelare.
Hahl Bundy 2.0: Hanzl kan omöjligen bli kvar säsongen ut. Visst har han 4 poäng på 5 matcher men hade han något som helst målsinne hade han stått på 4+4 minst. Rattie däremot, skriv livstidskontrakt.
…och då gör Hanzl världens snyggaste ass till kungen som reducerar. Haha yes!
Hahl Bundy 2.0: Hehe har fördröjning på sändningen. Men sågningen verkar ge frukt. Hanzl du är kass, sämsta skottet i historien och kan knappt passa ens!!
Labban: Rattie är för Hanzl, vad Dahlén var för Lööke ifjol. Säger inte att Lööke och Hanzl är kassa men frågan är vad dom hade fått uträttat utan gudabenådade Dahlén/Rattie?
297: Frölunda är grymt bra och allt det där men domarens inkompetens är ju helt enastående. Missar solklar 2+2 hög klubba. Missar sedan solklar tvåa för hög klubba igen och nu straff efter rapp över händerna på rattie. Hur ska man kunna vinna?