Mmm. Hade vi haft ledningen med 2 mål hade jag velat ha ledningen med 4 mål.. nu har vi en 4-målsledning och jag känner att en 8-målsledning nog hade känts mycket tryggare..
2-10 i utvisningsstatistiken. känns lite tveksamt. tur (peppar peppar) att inte frölunda verkar ha sin bästa PP-dag.
Tant-Gert: Ja! upp med den bara ;-) han var fan en sådan superkille, så proffsig, sån klassspelare att man blir tårögd bara man tänker på honom. Ibland behöver man inte vara i laget i ett sekel för att hamna där, det intryck han gjorde dom säsonger han var i Timrå skulle räcka, tycker jag då!!
Vad spelar det för roll att man spelar tråkig hockey när man leder med 4-0 på bortaplan? Och varför bor man i Sundsvall och håller på Frölunda? Skärp dig!
dr-nix: Jag biter av naglarna av ödmjukhet. att lyssna på webradio är så otroligt påfrestande, det känns alltid som om det håller på att bli mål i baken.
Manderville har satt sitt sätt i väggarna i Timrå....jobba och ligg på så kanske det dyker upp lägen och enkla mål.....Johan A hemma mot LHC och nu Tenkrat!!!
Faaan vad glad jag blir! Här kommer man hem och förväntar sig det värsta och så ser man att Timrå leder med 3-0 fucking jävla noll i Scandinavium - Jaaaaa!!!