El Maco: Flanellbyxor? Sweet! om oddsen vore bättre skulle jag inte tveka ;) vad ger bettingfirmorna för live-odds på en storseger för frölunda ikväll?
DJ Hemp: ok jag jag förstod inte vad du menade bara,jag är skittrött ikväll hård vecka på jobbet,men nu skiter vi dett och koncentrerar oss på hockeyn.hoppas dom inte backar för mycket utan vågar sticka upp lite.
Ska man prata om andra matcher så ska vi inte glömma att glädjas med spud som kan fira att riktiga favvolaget leder med 4-0 nu när låssaskompisarna ligger under
fighter: hehe, jag behåller min nagelbitande ödmjukhet och menar att detta fortfarande är en öppen histora och att vi fortfarande kan förlora med 4-11..
El Maco: Jag tror som du. Har läst (jag kommer inte ihåg var bara) att han får rätt bra kritik i farmarligan och som jag ser det är det bara puckade coacher i ett darrigt Toronto som inte ger honom chansen. Men om det nu skulle vara så att världen vänds uppochned så tror jag inte att jag skulle gråta om han valde timrå efter jul.
Riktigt imponerande av Timrå hitentills. Tror det här är första gången som vi fortsätter spela och fortsätter framåt fast vi leder stort. Hoppas det fortsätter så i tredje perioden också.
RocknRolf2: Håller med. Han är inte konsekvent för fem öre. Det går inte att bara plocka dom där marginella hakningsutvisningarna åt ett håll. 0-4, ok men hade det stått 0-2 hade det brunnit för mig för länge sedan. Inte för att siffrorna rättfärdigar hans bleka insats dock.
tikwille: Strålman har uttalat sig om att han har tålamod med farmarligan till jul och att "annars får man väl snacka med timrå.. haha" . Har inte hört att något är klart, tror mer att det är kvällspressens hårda vinkling av uttalanden.