Kerstin_k: Men alltså vilket fysmonster Hållander är, den backchecking han gör i varje byte är otroligt ibland när han varit inne i en minut redan. Förstår att alla i hans femma får bra statistik
Hank: Håller med till 100% om Hållander och hans insats. Såg också reprisen på Dahlens mål. Väldigt snyggt och placerad med en backhand. Hög svårighetsgrad
Känslan hela 3e var Topplag vs Bottenlag. Vi fans har gått och blivit "Förjesta"bortskämda med defilering i flera matcher. Det är en jävligt fin cigarr. Njuuut!!! Vi har haft många bottenlagssäsonger när vi inte haft en enda lugn defilering. Nu var det vilopuls nästan hela 3e.
Har en fråga till statistik-Fille eller någon annan som har tillgång till liknande data: Hur ofta vinner Timrå när Boyce målar? Känslan är att det är uppe i 60-70%. Då skulle man rent statiskt ställa Boyce framför motståndarkassen i 60 minuter och mata puckar på och runt honom ;-)
En spaning , otroligt trångt omklädningsrum för bortalaget i Jönköping. Vi måste bygga om vårt i Timrå, kan inte fortsätta ha sånt lyxigt omklädningsrum för gästerna....😁.
The great one:Jamenvisst, skruva åt tumskruvarna för bortalagen. På länken finns en billig och precis lösning. Tror förresten Perra har lämnat en liknande i materialförrådet.
Aljd: Näkyvä känns lite meh. Han är medverkande men inte så mycket mer. Där hoppas jag vi inte förlänger med optionsåret faktiskt. Betydligt bättre back för den förmodat hyffsat höga lön han har.
Sputnik1: jag tycker Näkyvä kommer mer och mer, framförallt sen dom para ihop honom med Eronen. Däremot Eisenmenger! Det känns som att vi har en utvisad när han är på isen!
Ja va allrii orolii ikväll 👌👌👌 Vi kör ne kollekten direkt i Rosenlunnstemplet å ä så jävlas effektiva...💪💪💪 Nä nu ladd vi tusen tä Skellefte komm tä EON på lörta 🤟🤟🤟 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Tom Topp: Tycker precis som du att Näkyvä är pågång. Bra passningsspel, ökad aggressivitet, bättre rörelsemönster och oftast rutinerade bedömningar. Jag tror att han kan se riktigt bra ut sista 10 matcherna och ett eventuellt fortsättningsspel.
Något annat glädjande är hur pass bra Pilö är, både offensivt och defensivt. Han tillsammans med Nässén bildar ett rörligt modernt och högfunktionellt backpar.