Rödluvan: Nej det där är mest Aftonbladet svammel i vanlig ordning. Ingen koll på nått. En lovande talang. Men varken Eriksson eller Westfält går ju jämföra med Kapanen som sagt.(Westfält som också florerat som rykte).
Westfält som förstecenter, känns mer som en LHC lösning. Betala dyra pengar för en center i den åldern, men som inte har kvaliten för att driva ett offensivt spel.
Synct: nej jag glömde skriva "verkligen", angående att han skulle vara redo att ersätta Kapanen. Unge herr Eriksson känns spännande medan mitt intresse för Westfält har svalnat rätt rejält.
Sputnik1: Eriksson är en duktig spelare men inte den som har samma höga tak/golv som de som går högre upp i draften. Jag tycker det här är en spännande värvning och det ska bli kul att se hur den faller ut. Tror inte han är nöjd med valet att stanna i DIF som 12-13 forward när han hade SHL-bud i våras.
Rödluvan: DIF verkar ju ha den filosofin att de äldsta spelarna spelar i förstafemman, sen fyller man successivt på med yngre spelare neråt i hierarkin ;-)
Per HApps: Fantastisk låt av ett fantastiskt band. Kan vara det främsta Sundsvall bidragit med i musikväg någonsin. SMÅLAND får ursäkta men Lönnå är inte ens nära
Blake Slåhan: känslan var väl att det var något man var ute efter också när man tog in OJ. Jag väntar på att någon stor talang från Finland kommer ansluta också.
X-Län: om du menar Tim Erixon, så låter det lägre än vad jag trodde.Torde finnas intresse för honom i HA när han är spelduglig. Om inte för hela lönen, så kanske för halva. Borde vara Kimmos prio att lösa det.
Sputnik1: ö Westfält är väl inte klar för Timrå. Sedan tror jag yngre spelare kan bli hur bra som helst, med Ollis träning. En sommarperioden där kan bara bli bra.
Per HApps: Anders Brodde Brodin var sångare och skolkamrat på Västermalm. Punken formligen exploderade på elevfiket Torkhold och det var några roliga, röjiga år där i slutet på 70-talet.
Vem minns inte Massmedia och Giraffen kräks.. som var andra band där. Rasta hunden var ett annat kreativt Sundsvalls band. Kände även basisten i Brända, Peter Byström basisten i bandet från Dimvägen i Tallnäs.
Tom Topp: Timrå kan göra både och tänker jag. Vi har ju värvat landslagsspelare tillsammans med talanger tidigare. Min mening var att OJ borde kunna locka spelare som vi annars Aldrig haft möjlighet att få. Tex talang från Finland tex.