Tre fuckin' jävla poäng! Underbart! Verkar ha varit en riktig gnetviktoria också, vilket ytterligare späder på poängutfallseuforin. Såna segrar kan man aldrig få för många av!
Någon som vet status på Bergman? Är han hel och ren bör hans dagar i truppen vara utmätta. Gott så, någon form av spets istället vore ytterst välbehövligt.
Dags för Revanscho Grande mot VIK på lördag. Känns som att det faktiskt kan gå vägen.
Härligt Timrå!
Bragd-Birger: Jag lider ändå lite med Timrå. Tänk om nämnde Bergman hade tillfört den spets man hoppats på och om man hade haft en forward som kunde styra upp ett PP. Då hade man varit på den övre halvan av tabellen.
Ändå så var segern så härlig och så viktig. Hockey känns kul igen. Tack Timrå!!1!
Bragd-Birger: Det kan ju ändå hända lite även under den här säsongen. Det är trots allt halva serien kvar och det ser väl inte tvärkört ut. Precis som du skriver så finns det indikationer som tyder på att Bergman kan vara på väg bort och då får man utrymme för att ta in ytterligare en back.
Sedan undrar jag hur Moes status är. Han har varit skadad tidigare, men nu är han väl skadefri men spelar inte. Därtill så tror jag att Hallins återkomst inte ska underskattas.
Bragd-Birger: Hahahahaha!!
Själv har jag börjat snegla på röggby. En fin sport som det verkar
Redigerad kommentar