Ambroo: Får hoppas att Timrå verkligen visar att dom blir att räkna med den här säsongen, kör 8:or runt dom ikväll! Hur lätt el svårt brukar vi ha borta mot LHC?
actionleif: Jag hann ju inte införskaffa detta. Och nu befinner jag mig utanför Umeå. Men enligt dr-nix finns det en kille som heter Henrik i en utav kåkarna längre ner på gatan som tydligen har säsongskortet och om allt går som planerat så sitter vi där ikväll och kikar på hockeyn...
Får väl ta tillfället i akt och önska er lycka till denna säsong. Ska bli spännande att stångas mot er i Premiären! Må bäst premiärnerver vinna! Nu kör vi!
Röda Tallen: Jo, det kan ju vara bra det också, men jag hade nog föredragit att femmorna 1 och 2 är fullt offensiva ch 2 och 4 är mer defensiva, därav Hynning i andrafemman.
Jensen_12: Nu skall inte vara sån, Robban är väl en bättre omgivning. Slår vad om att Robban går mot en kanonsäsong. Tänk om han får kröna karriären med ett guld. Guuud så vackert och himla poetiskt.
Tänk att få sjunga "We are the champion", spruta skumpa och se tårarna på Robban när han lyfter bucklan mot skyn tillsammans med Sanny Lindström.
Nu är det inte länge kvar, man har iver i kroppen, det ska bli otroigt kul att det man väntat på äntligen drar igång.
Hedström skadad men inte kan väll blödning i ryggen stämma han fick ingen tackling i mötet mot Djurgården som för övrigt inte var någon dunder match. MPS ingång sitället för Hedström ser jag bara som positivt han var mycket bra i matchen emot Djurgården, och passen i PP till Pyörälä var iskall.
Jag luktar seger ikvällens omgång dock lite förkyld men inte ska väll den kunna få mig att tro fel.
Rooster23: Haha :) Ligger i soffan med latop och lyssnar på LHC - TIK samtidigt som jag håller ett öga på TV:n där HV71 - Frölunda visas ;) Här är det hockey för hela slanten!
Men hörrni, vilken trevlig kvällsjävel det här blev då! Gled in i hallen i god tid, käkade lite buffé, fyllde på stashet av nödvändiga produkter för klädnad och heminredning, kollade värmningen. Grabbarna såg laddade ut. Modoliderna ... | #Läs mer ·