Kerstin_k: Nej visst spelar det in att dessa utgick, men jag försöker finna något possitivt i detta och håller med att detta gick iallafall inte åt fel hål.
Erixon är en fröjd att se.
Vi tar 3p nästa match.
Foyn: Han kom igång utav JVM, där kom hans förvandling,
Säger du Lander så kontrar jag att vi inte vet hur långt han kommit med rätt förtroende.
Kerstin_k: Vad är det som får dig att tro att jag missade det?.
Det finns minst 5 andra än Skogs som förtjände den tid han hade.
Ambroo: Pratade idag med en Kille som sa en intressant sak:
"Vilka förutom då möjligtvis Wandell har utvecklats under Challes ledning"?
Ambroo: Ja jag vet inte vad jag skall säga, jag ger Challe tid fram till uppehållet, sedan kan vi ju även passa på att bryta med ett par välbetalda backar när vi ändå är i farten.
Jag är djupt oroad för Timrås fortsatta Elit existens.
Jag skulle kunna säga att allt började när Kenta J försvann, men jag avböjer, för de räddar oss inte nu...
Tycho: Visst det går att hitta vilka paralleler som helst, men en sån etablerad HS medlem som dig borde ju även se vart det lutar.
Jag tycker det är alvarligt fel när en sån som Skogs som är sämst på plan utan konkurense får spela princip non-stop.
Straffen får Challe ta på sig, att sätta Hynning som straffskytt i detta läge är som att ljuga om att den enögde är kung i de blidas rike.
Karlsson - inget jag grät över då han fick kliva av, stor kille men snäll som en kissemiss i närkamperna.
Granath synd att han fick kliva av då kan spelade bra och rejält.
Hynning - lam spelare över hela banan, ner med han i 4:e.
Pärssinen undrar nog varför han spelar i linan som han gör, klass i allt han gör men till vilken nytta när alla andra står som frågetecken.
Åkerlund i kassen många matcher i sträck nu, dags att han tar förstaspaden, Lindbäck är såååå seg att komma upp från isen och sovit på många billiga mål.
Anger riktigt nyttig, skiter i poängen han gör bara han fortsätter slita arslet av sig match efter match.
Bra med en poäng men det räcker inte då gapet växer till lagen ovanför.
Nästa år är det dags för lill-kenta att starta en ny era.