1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592058 inlägg · 6217 ämnen

Modo - Timrå IK 2011-02-03

« · 1345361 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben:
Laphroigh inte ens i närheten, kom med nåt annat!
Kommentera

Kattgubben: Uäck!! Själv har jag tre lådor fulöl som jag tänkte plåga levern med :-)
Kommentera

Timrå Icon:
AHA s.k. laggavoullirim?
Kommentera

liston: Det är till att vara storbjuden.. ! ;-)
Kommentera

Timrå Icon: Vill du ha hjälp så vet du att jag finns. Och nej, jag behöver ingen hjälp för mitt alkoholmissbruk.

Förrseten, hur går det för Socker-Conny S numera, har han slutat att supa och gjort en Uffe Lundellare och gått ner på knäna. Går det för tungt så är det bara att börja supa igen, lite supning har ingen dött av.
Kommentera

liston: Nääe det är små Norrlands-burkar ;-). Fast jag gillar mest cognac faktiskt. Renault :-)
Kommentera

Timrå Icon: Det är bra det.. ett jämnt flöde av C2H5OH som inte riktigt ger levern nån chans att vila. Ångest och finkel!

Pretto-zippar på en Fernet Branca
Kommentera

liston: Inte en dag för sent i så fall. Tror att Timrå behöver se över hela organisationen. Det är en utopi att tro att man byter samtliga stolar över en säsong. Kontinuitet är viktigt i en förening. Däremot anser jag att man de närmaste säsongerna behöver se över hela organisationen. Börja med att fylla stolarna efter TJ och Linkan.
Kommentera

Kattgubben: hockey.expressen.se/elitserien/1.2315619/klubbirektoren-pa-vag-bort-fran-timra

Tacka fan för ddet, men okej den är inte dålig, men prova Mackmyra:s "Jaktlycka" helt klart godkänd.
Kommentera

Johnny Rådepp: Precis!! Lite kröka är bara bra för skallen. Det är de svaga hjärncellerna som dör först om man ska tro Darwin! Så nu börjar man bli bra schmart...och schnygg....
Kommentera

Timrå Icon:
Och svart, hujeda mej, cognac gör man äggtoddy på.
Kommentera

liston: Tack för tipset!
Kommentera

liston: Jaktlycka....den ska jag ta innan jag drar ned på Dallan hehe
Kommentera

liston: Åh fyfaan, så TJ är påväg att lämna det sjunkande skeppet. Smart kille.
Kommentera

Timrå Icon:
"En buffelhjord rör sig inte fortare än den långsammaste buffeln.
När hjorden jagas är det den långsammaste buffeln som dödas först.
Detta naturliga urval är bra för hjorden, hjorden blir i helhet snabbare o friskare genom den kontinuerliga gallringen av den svagaste medlemmen.
På samma sätt kan den mänskliga hjärnan inte jobba snabbare än sina långsammaste hjärnceller.
Som alla vet tar överdriven alkoholkonsumtion död på cellerna men naturligtvis så är det de svagaste hjärncellerna som går åt först.
Genom att regelbundet konsumera öl kan man rensa bort de svagaste hjärncellerna och därigenom göra hjärnan till en snabbare och effektivare maskin.
Det är därför man alltid känner sig smartare efter ett par öl.
Tänk på detta!
Drick med gott samvete!
Redigerad kommentar

Lill-strimma Kommentera 2010-02-03 19 "

Riktigt bra =) schååål
Kommentera

Johan J: "Det är en utopi att tro att man byter samtliga stolar över en säsong. Kontinuitet är viktigt i en förening."

Kan ha varit dagens rader, om man bortser från Lakens "som jag skrev då", med tanke på att laget i sig använt sig av 43 spelare denna säsong. Försvinner TJ så är jag övertygad om att CE, Linkan och Thord går samma väg och det är den enda väg att gå, om vi nu överlever rent sportsligt.
Kommentera

Johnny Rådepp:
Han kanske hamnar i MoDo, behövs lite nya krafter där uppe.
Kommentera

Blizzard: Jag VISSTE det!! :-)
Kommentera

liston: Har du testat "ripägg"? Famous Grouse och äggtoddy ;-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: den här så kallade fredrik hynning då , hur fan går de för han ? blir de någe spel i år eller . är han på is . någon som har koll . de är ju början på februari nu
Kommentera

Undrar om Jimmy kommer att ha några rader om Lander i sin post-game?
Kommentera

Timrå Icon:
Inte det, men då ska det vara kallt ute om man ska förstöra en wirre med toddy
Kommentera

Grattis.
Er klack sjöng: "Perra Johnsson är våran kung"
Kommentera

Ni vann idag, och ändå måste en tikare slänga in en glasflaska mot Modoklacken när matchen tog slut. Om jag ser denna snubbe nästa gång så är det bäst att han passar sig.
Kommentera

General: Om det hade varit jag så hade jag kissat på mig nu.
Kommentera

bj21: Er klack pekade finger och skrek timrå-tattare.
Kommentera

General:
Om Ni vet vem som gjort det, anmäl.

Sånt hör inte hemma i hallarna.

Sen spelar det ingen roll vilket lag man håller på, men så gör man bara inte
Kommentera

General: spar flaskan så du har någonstans att förvara din välling.
Kommentera

General: är de så så är de ju helt djävla sjukt . hoppas han får stryk
Kommentera

Ambroo:
Ursäkta Ambroo, men det var en dum komentar.

Tycker inte om dylika fasoner, har sett allt för många skador kring sånt så det var inte roligt.
Kommentera

Blizzard:

skitdum kommentar, BLÄÄH
Kommentera

liston: Haha, du tar hårt på detta med moral va?
Kommentera

superfalle: Hynning är nog stekt för den här säsongen skulle jag tro. Men du har rätt. Det har varit märkligt tyst? Frågan är om jag saknar honom...
Kommentera

Knylan:
Ja, när det gällar att kasta saker så blir jag förbannad, att sedan kommentera det är bara löjligt.
Så ser jag på det.
Kommentera

Timrå Icon:
Tror dig, blir nog inget mer denna säsong.
Kommentera

liston: Visst är det jävligt dumt gjort, men kliver man in här och kastar bajs så får man bajs tillbaka. Den där tuffa generalen har inte gjort annat än skrivit fräsiga inlägg här inne sen han reggade sig.

Edit: Sen vill jag mena att den där inavlade skaran i deras klackkärna är hyfsade hycklare också. Vet inte hur många gånger de ställt till djävulskap i E.ON.

Redigerad kommentar

Kommentera

liston: Nu var det visserligen en General som tog till orda men jag förhåller mig ändå skeptisk till sanningshalten tills jag har hört från tikarna på plats.
Kommentera

T T: Man ska inte fästa så stort avseende vid partsinlagor.
Kommentera

Timrå Icon: han kan komma in i poängstim ibland . hade gärna sett han i stället för björn svenson tex , som är iskall på alla sätt . han skulle inte sätta den om han fick stå och skjuta på mållinjen ta mej fan
Kommentera

T T: den där popcorn pratar om det i MoDo's gb också, några slips nissar tydligen i en loge. Slipsnissarna på hockey är ett konstigt folkslag.
Kommentera

T T: Men egentligen....varför skulle en Timråsupporter kasta något om vi vann...?
Kommentera

Det har gjorts en polisanmälan, men det kommer ju knappast bli något av det.
Ville bara informera er vad som har hänt.
Nog för att jag är Modosupporter, men vi hade aldrig gjort något sånt mot eran klack.
Var väldigt nära att den träffade en av småungarna som står längst ner, istället träffade den vaktmästaren.
Tycker bara att så beter man sig inte.
Och vi sjöng ingenting om Timrå just då, det var slutet av matchen och vi sjöng för Modo.
Kommentera

Timrå Icon: Det undrar jag med? Varför?
Är ju helt onödigt...
Kommentera

Ambroo:

Har jag fel ber jag ursäkt, får jag rätt så...

Kasta skit kan jag göra bra själv och drar mig inte för att ge en släng av deta till en Nolaskogsare.

Men OM det nu är så att en flaska HAR kastats så ska detta beivras, tycker inte du det?

Dessutam saknar jag Spud ikväll, tog han tidig nattinatti?
Kommentera

liston: Klart man inte ska kasta saker, det säger sig självt. Men det är samtidigt inget allvarligt. Generalen kommer in här som internethuligan och förklarar att han ska göra kaos för att någon TIK:are hivat en flaska. Det är ju svårt att frambringa någon form av upprördhet över det känner åtminstone jag. Framförallt när man inte har hela bilden.

Kommentera

superfalle: Jo iofs. Men skapligt matchotränad...var inte direkt stekhet innan skadan ens. Men visst har han mycket hockey i sig även om det är lite Hirsovarning på honom
Kommentera

Knylan: "internethuligan" haha!
Kommentera

Timrå Icon: ljumskarna borde fått sig en rejäl rehab iaf ;-) bara att skriva 5nya år med "Gynning" ;)
Kommentera

Bergius: Nämen gud så omoget! Visade de fingret i ett derby? Det måste väl finnas kameror som registrerat det så att de kan stängas av. Och timrå-tattare? Det är ju för f-n inte rumsrent! Ut med packet.
Jag tar det igen. Grattis!

Redigerad kommentar

Kommentera

Knylan: Det var inte så jag menade. Är inte precis en "internethuligan".
Tänkte bara att om denna slipsnisse läste detta forum kanske han skulle ta åt sig.
Kommentera

« · 1345361 · »