Att inte Timrå tagit timeout än är en gåta!
Lundström kallades matchvinnare på DIF forum.
Måste vara första gången i år. Men det är välförtjänt. Under grundserien hade han inte samma hjälp av backarna men nu är det andra bullar!
Grattis Lundström!
Så härligt att se Hallin applådera klacken på väg ut i omklädningsrummet. Kaptensämne som sagt och sagts till förbannelse. Bara en så lite gest som han förmodligen gör helt utan att reflektera över det.
För övrigt så tycker jag att de som har ifrågasatt Brembergs lojalitet mot tröjan han bär börjar ligga bra till för en ursäkt till honom så här efter 4 perioder mot DIF.
Mackelito: Men vad enkelt, då är det bara att lyssna på webradion eller att kolla på kvällstidningarnas liveuppdatering. Allting ska vara gratis nuförtiden, tycker det är komiskt med de som sitter och klagar på exempelvis appar till mobiltelefoner som kostar 1 krona och anser dessa inte vara värda det pris man betalat för.
Själv har jag sett i varje fall fyra grundseriematcher via PPV och gladeligen betalat 159 kronor per styck utan någon tanke på att pengarna absolut måste gå till min förening.
Hahl Bundy gör allt för att sänka oss så här innan matchstart men han ska inte få lyckas!!!
Timrå Icon: Må så vara, men glöm inte alla gånger det i kval, risken att missa slutspel, risken att hamna i kval o.s.v, har lyckats lösa sig strax före målsnöret. Stay cool!
Timrå Icon: Inte för Djurgårdarna heller.
Läser man en av kommentarerna till den här artikeln så skriver en:
"Bänka alla!"
Kattgubben: Jag kunde inte sova inatt. Vette fasen om det är sommartiden eller matchen.......
Det är inte bra för kroppen det här
Kattgubben: Ja visst är det så.
Man försöker lura sig själv men man blir lika frustrerad, sur o grinig vid förlust för innerst inne hoppas man o tror på seger....varenda eviga gång dom beträder isen!
Trots att man försöker mildra sin besvikenhet innan match o intala sig att det gör mindre ont den här gången vid förlust.
Bullshit! Det är lika surt o ledsamt varje gång.
stoff:
Nä det är ju oavgjort med en period kvar. Då är det ju svårt att slå sig för bröstet om ett "stenklart" tipstecken.