Bigthelin: Årets Timrå är ett hot mot mitt hockeyintresse. Det är fan inte roligt att se dom spela längre. Kan ta förluster så länge man visar att man kämpar på isen
Taurus: absölut .. bara en puck som är en tavla .. men ser du ofta backe göra dom där omöjliga räddningarna som är matchavgörande . dom där som man egentligen inte kan kräva.. som en riktigt bra målvakt brukar göra.. sen att det inte är direkya tavlor det är en annan sak... han släpper tex retur på allt .. och han har ingen aning om var han styr dom heller.. '
Konstigt... Jag har sagt i tre säsonger att Backlund inte håller. Fått en del skit för det, nu verkar det som fler och fler inser det jag sett länge.... Känns som att nu måste något hända ! Men vad ? Håller med Ambroo att laget saknar karaktär. Nya spelare/tränare vet jag inte om det kan vara en lösning?
Ambroo: Det här kan vara Charles sista match, för gott.
Att man ställer en seg och bedrövlig Backe i mål, när Åke varit lysande och visat oss hur en matchvinnarmålvakt uppträder, då borde inte mkt tala för att Challe få vara kvar.
Jag ser inga alternativ. Jag behåller hellre Jonte (trots att han suger) än Challe.
... det hemska är att snart lär man inte bara heja på Timrå... Man kommer heja på alla lag som möter typ Luleå och SSK samt de andra lagen som är i botten av tabellen.
Det enda som talar för att vi ska lyckas vända är att Rögle tappat 3-0 förut
Mathias: Var det inte Kapanen och Hirsch som körde ett tag att dom delade på 1a platsen. ena stog tills den gjorde en dålig match och då fick nästa chansen tills han inte var så het längre. Lite konkurrens helt enkelt. Därmed hade vi ju också de två bästa målvakterna har jag för mig det surrades en hel del om den säsongen...
Jo visst!! Han har inte varit bra, men det spelar ingen roll så länge vi inte skapar ett SKIT framåt. Tycker hela laget ska skämmas å det största. Det här är inget annat än ett stort fiasko!!!!
Det är riktigt pinsamt hur man släpper matchen, radar upp ännu en torsk och knappt verkar bry sig. Inga känslor, ingen glöd eller nånting. Challe kan ju inte ändra på något med en timeout, han behöver nog börja fundera på hur han kan ändra på den slöa mentaliteten, han kanske anser att han sitter säkert, om han gör det eller ej har jag ingen aning om, men han borde verkligen inte göra det just nu.
Taurus: inte jag heller, Backlund har inte varit bra. Ja han har gjort några fina räddningar under säsongen men när det kommer till kritan så släpper han in puckar som en förväntad toppmålvakt ska ta.
Fan tänk om detta fortsätter och vi gör en riktigt usel säsong men snudd på kvalserien (gud förbjude!), vilka är då sugen på att förlänga? Massor med kontrakt som går ut snart ju.
Taurus: Det är ju för helvete vuxna människor och framförallt proffs det handlar om här och kan man inte förmå att kamma till sig utan hjälp från pappa så ska man inte hålla på med det här!
Skoogs är en offensiv back, och såna förstör Timrå på löpande band!!! Dom får inte spela sitt offensiva spel och då blir det inte bra. Förstår inte varför man värvar backar som Skoogs och Martinen då man inte utnyttjar deras kvaliteer!!
Jävla gnäll på en kille som dennis persson, iofs han håller väl inte spec hög klass men det insåg nog många innan säsongen startat men vart e resten av backarna som man trodde på ex Skoogs..