Skit i ekonomin i år - Det blir betydligt dyrare att åka ur serien, och det är nog tyvärr en reell risk med detta material.
Alltså, skicka ett antal spelare och ta in några nya. Vi bör ju ha lite kapital sedan tidigare år. Som sagt, skit i kostnaden nu - Annars kan det bli det sista ni gör som ledning i en ES-förening...
Varför spelar man som hej kom och hjälp mig när man vet dem kan bättre sammt varför bänkar man Åkerlund när han är i bra form. Tycker Backe är väldigt bra keeper men detta är ej hans säsong.
TIMRÅ ÄR ELITSERIENS SÄMSTA LAG, VAD I HELA JÄVLA HELVETE HÅLLER VI PÅ MED? FÖRSVARSSPELET SOM VI HAR ANMÄRKT PÅ.... JA JAG VET INTE HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER ÄR FAN I MIG BEDRÖVLIGT!
LÄRKING VILKET JÄVLA SATANS SKÄMT, JAG CITERAR KUNG KAPANEN "JAG HATAR CHRISTER LÄRKING"
MÄKIHAO, HELT RÄTT MEN DEN TACKLINGEN SKULLE DU TAGIT TIDIGARE. DET FINNS FAN I MIG INGEN SOM VÅGAR SATSA I DET HÄR JÄVLA JUNIORLAGET! VAKNA UPP NU INNAN DET ÄR FÖRSENT OCH VI STÅR DÄR MED MED HUDDINGE HC SOM MOTSTÅNDARE, AVGÅ :
THOMAS JOHANSSON <- DIN OVILJA ATT SATSA HAR SATT OSS I SKITEN STEFAN LINDKVIST <- TA PÅ DIG ANSVARET ROBERT CARLSSON <- SE OVAN
ITK: Jag instämmer i 99% av vad du skriver där.. Förutom att Moe ska bort, han är inte dålig om man jämnför med Dennis Persson eller han jag såg ljus hos i början av matchen Tomas Skogs....
Ja... vad ska man säga, vi måste fan vinna nästan matcher hemma mot Brynäs och DIF! Detta börjar kännas patetiskt värre... Man suportar och suportar men känner sig så ruskigt övergiven av laget som fan inte kan bjuda upp till motstånd en enda gång.
Jag ger laget 2 chanser till nu nästa 2 hemmamatcher - sen gör jag fan en Ernie Eagle - jag tar en time out!
Skarin: Det hade ekänts mkt mera trovärdigt om du skrivit "Skogs är sämre än Persson".
När du skriver något som "Bättre än" känns inte trovärdigt.
Tycker man ser varför Moe ä en mkt bättre spelare än vad nr 3 någonsin kommer att bli.
Såg att någon här inne skrev att Erixon borde vara given för JVM.
Då undrar jag, på vilka grunder antar du det??? för att han är fjärde ,femte back? Snälla nån karln har ju inte utvecklas ett skit på 2-3 år, han blir aldrig bättre än vag han är nu. Dåligt offensivt och riktigt vek/kass defensivt.
Snälla Timrå ledning, Vakna och ta ett RÄTT beslut, inse att vi håller på att krakulerara.
Framtill Rögles 1-0 såg det ju faktiskt väldigt bra ut med hög intensitet och mycket tacklingar. Ända till att Backe kliver in i handlingarna. Han får ta på sig två mål vid ställningen 3-0 (d.v.s. avgjort).
Jag vill inte överdriva, trots att det är lördagkväll. Men nu är det kris. Fy fan!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen