Springsteen: mm såg lätt fånigt ut förra byten där han hängde frammåt m överkroppen och sträckte ut klubban och petar och petar men är ohjälpligt 4skär efter
Solklar utvisning på B.Svensson. Men åker vi ut bara för att publiken skriker när dom ser reprisen på teve? Mycket troligt. Huvuddommaren stod ju en meter från händelsen och dömde inte något fast han såg hela händelsen!
Det mest fantastiska med vårt kära TIK är att vi trots ett rejält spelövertag och med en mängd chanser inte kan utnyttja att vi är bättre än dom så att säga. Det är så typiskt oss. Och bortdömt mål igen. Haha. Jag har dåliga vibbar inför tredje. RBK kommer höja sig för det första. Blir som vanligt det här. Det kommer inte att gå.
Vilket är synd då jag vinner päninga om vi vinner. Lulä verkar ju ha avgjort nere Scandi.
Ja, Rögle är onekligen rätt sugiga. Tyvärr är Timrå löjligt ineffektiva, plus att man som bonus är svajiga som satan defensivt. Ser ingen röd tråd alls i spelet. Sånt här övertag som Timrå har nu är närmast en definition av "chimär". Ser tredje perioden likadan ut har Rögle ändå minst 50% chans att vinna.
Nä, hörrni. Nu är det dags att ta tag i den här säsongen på allvar. Ge mig konsekvens, över hela banan.
The great one: Samtidigt har väl aldrig Hynning varit de stora målgesternas man direkt. Tycker att han aldrig ser särskilt upphetsad ut ens när han själv gör målet.
De är ju för i helvete rena rama jävla massmordet på Timrå denna säsong av domarna, 3 bortdömda mål helt felaktigt, sen en mssa utvisningar som är helt åt helvete för timrå, Vill gärna höra varför Nihlstorp inte får en 2a????
Hynning verkar inte glädjas med lagkamraterna. Såg ut som han sålt smöret och tappat pengarna när Pääjärvi stänkte in pucken från ett underbart pass av Lander.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.