mikenomad: Jag tar min fria rätt att citera Knylan i det här läget... Trots en poäng så känner jag precis, exakt så här just nu: "Dom är som den där snälla farbrorn som lockar in en bland buskarna för att sedan skita en i ansiktet."
För en gångs skull i år så hade vi riktig bonnröta. Undrar om Challe kommer att säga att vi gjorde en bra bortamatch nu och att allt utvecklade sig enligt planen?
Raggaren Putte: Tyvärr är alla från Kovland och Njurunda SK. Vi har inte råd med mera säger TJ. Nu blir det öl+jäger och hålla på Dif framför tv:n. Kan bli bra kväll det här ändå.....
Hahl Bundy: Nåja, ikväll blev det ju lite godis iaf...Typiskt Timrå, bara för att man skall hålla kvar lite, lite förhoppningar för att sedan, mot SSK på måndag, bli sodomerad igen.
mikenomad: Sammanfattningsvis av denna roadtrip så hade vi räknat med förlust mot HV och vinst mot Rögle. Nu fick vi ändå ihop 3 poäng fast på ett annat sätt än det var tänkt.
Kerstin_k: MPS tog köksvägen men Vinnerborg menade att Sonnie gjorde sig skyldig till en interference då han knuffade omkull, då menar jag verkligen knuffade, en RBK:are framför kassen.
John K: Exakt mina känslor. Infriade förväntningar, inte mer. Fast det känns jävligt skönt att dryga ut nedåt...gör inte lika mkt att vi tappade en pinne uppåt.
Det är nog mitt fel att det blev så här både på gott o ont. Satt o lyssnade på radiosporten i 1:a 2-1. Tänkte att nu skiter jag i det här såg bara på text-Tv i 2:a 2-2. Tänkte att nu, Nu blir det grejjer. Lyssnar på radiosporten fram till 3-2 blir så less så jag stänger av radion o går fram till text- TV 3-3 vägrar sätta på radion 3-4. Gött!
Kattgubben: Det är inte PPV vi ska skylla på dom räknar emd att matchen starta 16:00 och med en OT hade det funka utmärkt men eftersom den där gubben som inte kunde le skulle hyllas till typ 16:12 så vart hela matchen sen!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Ähh vaddå...Linkan var ju ute och letade Wayne Gretzky men sen upptäckte han att Gretzky inte fanns på marknaden