Hahl Bundy: Haha...jag sätter inte emot. Outgrundliga äro Den Store Nubbens vägar. Jag fattar inget. Men så är jag ju inte SC i Timrå IK heller....
Aja, blir väl kanske bra det här.
söder över: Snabbare än Hagos, och kommer nästan upp i hälften av dennes poängsnitt. Som sagt, det känns stabilt att äntligen få in lite defensiv på centerposten.
Nu skulle man bara vilja trejda Larsson också, den lille blålinjefiskaren.
NikkiNine: Perfekt med en defensiv center, för att balansera upp vår i övrigt offensiva slagsida. Mäktiga 0+4 på 34 matcher!
Jag hoppas att Nubben inte fegat ur nu, utan laddat på med minst två år. Jag tippar på 'Kontraktet sträcker sig över säsongen 13/14'. Hur många emot?
Jontas:
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,<`.._|_,-&``................`
Ambroo: Haha, tänka sig att jag alltid ska få som jag vill. Först ville jag få Perra sparkad samma dag som han anställdes, tog ett tag men likväl foten. Och nu Lakos. Kan ge mig fan på att jag kommer få se Mikael Ahlén värvas tills nästa säsong också, en annan gunstling jag tror skulle kunna bli bra här.
En gång i tiden så ville jag få Stefan Pöllä värvad också, mest på grund av namnet. Gick vägen det med.
Nu lär väl Lakos välja Modo men mina känselspröt är inte att leka med. Nästan i klass med Rövarns. Nästan.
Bragd-Birger: ja för robin lär juh dessutom haft ett betydligt mycke större förtroende i tex pp än vad hagos haft......................................
helt jävla omöjligt att på ett vettigt sett jämnföra poäng mellan dem två i år...
en har varit bänkad medans den andra spelat mer än vad han orkat o förtjänat...