Kattgubben: Fattar inte vad i helvete det är frågan om!! Timråspelaren blir mosad när pucken inte ens är i närheten och domaren vinkar av det som "olycka"??!! Det finns en förseelse i regelboken som heter Interference, det borde kubhelvetet veta om!
Sitter med ett ångstårt modem, men är det Renberg som är bisittare i radiostreamen? Den som sitter där hyllar i alla fall Timrås spel som typ: - "Lirar Timrå så här, då kommer det att gå bra i årets elitserie"
Smokey: Om vi bara kan vässa vårat PP så kan det bli en rolig säsong. Det har ju så stor betydelse och vi har fortfarande inte gjort nåt mål där, hur många chanser har vi haft?
Kan detta vara århundradets sämsta domarinsats? Diciplinnämden nästa. Det ryktas om spelskandal där kuben har satt tusentals dollares på den här matchen.
jag hoppas att inte tränarteamet är blyga nu efter matchen, utan sätter sig på presskonferensen och inleder med att säga att nu måste kuben ha dömt sin sista elitseriematch.
Wayne Gresky: Nej 1 poäng får vi gratis. Som ett plåster på såren kan man säga. Kuben rånar oss på alla tre poängen och det här är ett typexempel på en match som bör granskas av högre instanser när man avgör hur många matcher vissa domare skall bli tilldelade att döma.
erathoo: jag vet inte om jag tycker det. jag vet ärligt talat inte om jag tycker att ishockey är en rolig sport när man har personer som kuben som ska vara domare. jag är inte nöjd när vi vinner tack vare idiotiska domslut, eller när vi förlorar. det är en skam att världens tredje bästa liga inte har domare som klarar av sitt jobb.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·