1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28

« · 1080439 · » Till forumet

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ambroo: Hahaha. Det där uppförsBACKE var faktiskt grymt bra humor. Sann humor är alltid bra. Hua.
Kommentera

haggen: TJ kan ta sitt pick o pack och dra så har vi 50-100.000 i månaden att lägga på en back som törs hålla i pucken.
In med hirsch i mål
Kommentera

Simmalugnt: Nej det har dom inte :) Men jag tittar på spelet. Jag hade varit orolig om det hade stått 2-0 samt att Timrå inte gör ett enda rätt ute på isen. Nu tycker jag det ser helt ok ut på banan, med tanke på att vi möter ett jäkla formstarkt lag.
Kommentera

nixXz: Är väl bara en tidsfråga innan vi ligger på kvalplats ändå även om vi skulle vinna denna match,har man knappt några elitseriemässiga backar blir det så.
Flera av våra backar har en alldeles för låg lägstanivå,Lotvonen Persson(fast ok han har en dålig högsta nivå oxå) Jonson Erixon skogs.
Kommentera

Mackelito: du och Taurus och Laken verkar ju ha tendenser att se saker som egentligen inte finns.
Kommentera

Mackelito: du och Taurus och Laken m.fl verkar ju ha tendenser att se saker som egentligen inte finns.
Kommentera

Ambroo:
Säga vad man vill men Backlund är ingen förstamålvakt i ett elitserielag. Tråkigt man sant, men han borde få vakta båset när Åke Lund blir frisk.
Kommentera

haggen: Visst dåligt av Backlund rakt igenom, men titta på hur Lotvonen agerar.

Det är han som ser till att Saik får skottchanser när han ger bort hela mittzon o halv egenzon.
Karln forsätter där han slutförde Djurgårdsmatchen, dvs div1 klass.

Som Lotvonen agerat de sista 3 matcherna hör inte hemma i elitserien.

Övrigt bra Timråspel, utan det rätta trycket i anfallen.

Nej trodde man ej skulle behöva gör det, men nu drar man på korpinnebandy 20:30. Garanterat roligare än storstryk i sheleftyou.

Varför inte prova Hirsch de två sista perioderna.

Skicka Lotvonen snarast. Kalle K var ju en speedkula i jämförelse.
Kommentera

Foyn: ...och TJ tycker inte att det är läge att investera i någon förstärkning. Läget är inte akut, fan - skall vi vänta till vi är 10 poäng efter 11:e laget då?
Då är det fan i mej för sent!
Agera, TJ!
Gör nåt, Linkan!
Kommentera

Ambroo: Nej, kört är det inte, men jag kan bara inte komma över att vi ligger under mot ett bakfullt SAIK på halvfart. Det är så jävla tyoiskt såna här skitsäsonger. Fan vad jag stör mig på det här. VF ja, FBK, visst, till och med LHC...ja fan till och med MoDo - MEN FAN INTE ett självgott jävla skitlag!!!
Kommentera

Synd att Tik inte skolade om E Andersson till back.

Man lånar ut E Andersson och behåller Samuelsson logiskt eller hur.
Kommentera

Kevin O Shea:
Händer det inte något på förstärkningsfronten innan den närmaste veckan tappar jag tron på ett liv efter jul.
Kommentera

Kevin O Shea:
Och södertälje leder borta mot dif med 0-2 känns ju fint om dom tar in 3 poäng på oss idag.
Kommentera

Hur kan ni sitta och grina efter förstärkningar efter den här perioden? Timrå hade längre anfall och mer spel, men skellefteå får in två, eller framförallt ett skitmål....
Kommentera

lincoln: Så här blir det när man bygger lag med junisar, dem ska man ha på försök inte bygga ett halvt lag med.
Kommentera

RTS: Jag tycker inte du ska skriva som du skriver om Lotvonen. Tänk om han läser den här gästboken då kan han tappa ännu mer självförtroende och då kan han bli sämre och då kan det gå ännu sämre för laget i vårt hjärta och då kan det gå ut över andra spelare och då kan det gå ännu sämre för dom och det är inte kul nu när det inte går så bra för laget i vårt hjärta.

Sådeså.

Kommentera

Kevin O Shea: Min känsla är att många i klubben samt supportrar inte inser hur allvarligt läget är. Jag begriper inte vilka lag vi ska ha bakom oss ? Fattar inte folk att om man ligger efter med 10-12 poäng så tar man aldrig ikapp det... Kolla på Brynäs ifjol. Detta Timrå klarar inte en kvalserie !

Men vi kan fortfarande vinna kvällens match ;)
Kommentera

Sitter trean i detta pp så vill jag se dansken i mål, han är åtminstone kvick.
Kommentera

Oj - utvisning - Då ringer det då.
Kommentera

Hur fan kan man som elitback och väga +100 undgå att inte använda dem, det ska ju vara frimärken för helvete av motståndarna, men har man skridskoåkning som Torgny Mogren är det väl inte så lätt.
Kommentera

Foyn: Nu sitter spiken när som helst
Kommentera

lincoln: Dags för konuppställning!!!
Kommentera

SAIK gör ju vad dom vill?????

Timrå två i alla lägen, ser inte bra ut, vänder om vi får ett mål....
Kommentera

Foyn: håller med dig, nästan helt säkert kommer vi missa slutspel och kanske kval.
Kommentera

nixXz: Jag skiter fullständigt i slutspel ! Jag vill spela ES nästa år. Basta !
Kommentera

Om det går så här tungt det här året, vilka kommer då att förnya sina kontrakt? Linkan kan juh inte göra något känns det som
Kommentera

Det är ju faan en köttmur framför Hadelöv, hur ska vi få in pucken där?
Kommentera

Så trist - Vi är ju det bättre laget idag - Utan tvekan
Kommentera

lincoln: Det är alltid nån jävel som klantar sig i sista stund innan ett mål!!
Kommentera

O va faan snackar speakern under pågående spel för, IDIOT!
Kommentera

lincoln: Vilken match ser du? Vad skapar Timrå?
Kommentera

Shit... Anton är kall... -273,4
Kommentera

lincoln:

Pojklags hockey från Timrås sida....

Ser inte bra ut, var är linjerna i Tiks spel?
Kommentera

Björn Svensson är en av dom bättre idag iallfall
Kommentera

Abron: finns inga , jag tycker det verkar som de flesta lag scoutad sönder TIk så pass mkt att det inte blir linjer i spelet.
Kommentera

Abron: finns inga , jag tycker det verkar som de flesta lag scoutad sönder TIk så pass mkt att det inte blir linjer i spelet.
Kommentera

alfnisse: Näe, vi Skapar inga klara chanser, men jag menar att SAIK inte har nått vidar av spelet - Tänk på att de är hemmalag
Kommentera

Gratis av zebran, nu gäller det att ta chansen.
Kommentera

Nu har domarn hjälpt timrå med två felaktiga powerplay, samt blundat för 1-2 solklara utvisningar på timråspelare.
Kommentera

Fan...Det verkar riktigt hopplöst ikväll.
Kommentera

haggen:

OjOj vilket dj,,, spel i 5-4......
Kommentera

Jag tror nästan man får sluta titta på NHL under nätterna, man får ju ett helt annat perspektiv när det gäller att visa hjärta och kämparvilja. Det ser nästan ut som att man inte vill framåt, att man inte vill träffa målet och att man inte kunde bry sig mindre över resultatet i den här matchen...lite halvt efterblivet så där.
Kommentera

lincoln: ett faktum är just nu att timrå ÄR INTE BÄTTRE ÄN SÅ HÄR... TYVÄR..
Kommentera

SAIK är pissdåliga och leder med 2-0, säger inte lite om TIk det.
Kommentera

Mackelito: I så fall är det enda upplyftande att serieledarna inte är bättre än så här ;=)
Kommentera

Känns krymt tungt det här
Kommentera

Mackelito: Klart som fan att man är bättre än så här. Sen att man inte tycks vilja visa upp det är ju en annan sak. Angående PP så ligger det ju mycket i vad Challe sa inför förra matchen. Att Timrå knappt gjort några riktiga PP-mål utan att dom kommit på konstiga spelvändningar och oordnat spel. Timrå IK är bättre än så här men PP-spelet är INTE detsamma.
Kommentera

Hynning för helvete.....
Kommentera

Olle: Missar man öppet mål kan man inte vinna matcher !!!
Kommentera

Olle: osså är sumpar hynning tbks
Kommentera

« · 1080439 · »