1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590821 inlägg · 6217 ämnen

Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04

« · 1328410 · » Till forumet

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
dr-nix:

Nu menar jag för att klara av en kvalserie!
Kommentera

The Fat Bastard: Målvakterna håller inte tillräckligt hög klass. Inte om man har ambitioner att nå längre än bara slutspel.
Kommentera

Det är så jävla sorgligt att se sånt här försvarsspel, ja menar inte fan tycker jag det är pitymäkis (stavning) fel på 3-1 målet i pp, ja menar får man gå in så där lugnt och fint i slottet så är det inte många elitserie spelare som missar.
Och sen när Sebbe blir less och kör en runda själv så är det väl forwards som ska täcka upp för han?? nä dom var fortfarande kvar vid offensiva blå och ser saik´s anfallare åka iväg med pucken
Nä ut med perra och in med en ny tränar.e som kan lära dom lite försvar och sen kanske han slänger in lite riktlinjer åt spelarna också så att alla arbetar åt samma håll offensivt också
Kommentera

dr-nix:

Målvakter och backar är ganska OK tycker jag, en PP-back saknas, men sen framåt...ingenting! Vi måste ha in en Playmaker och en sniper innan kvalserien, slöFinnarna och segtränarna måste bort, vi måste få en nytändning innan kvalserien!
Kommentera

lungan: fast nästa match så kommer du sitta där och hoppas likt förbannat . liksom jag och alla andra .
Kommentera

Smokey: Kommentarer överflödiga
Kommentera

ÖstrandsNisse: TJ och Riksbanken talar samma språk. Snåla, snåla, snåla.
Ni som vill ha er ett gott skratt efter matcheländet kan ju istället lyssna på denna länken. Den får 10p högsta betyg. sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=2738304&codingformat=.m4a&metafile=asx
Kommentera

TIK55: Perra gör väl ingenting han står ju bara som en fågelholk i båset
Kommentera

Sappade till och från över till våra "räddningsplankor". SSK visade desperat kamp och vilja med en tränare som var aktiv som fan i båset.

Challe håller på och trimmar in något som jag inte ser som ett piss till räddningsplanka framöver.

Perra står bara där och ser ut som om han vägrar erkänna någon annan fisk än slom.
Kommentera

Pitkimäki har visat sig bli en dålig värvning i min bok. Han släpper in för enkla mål helt enkelt (utan att för den sakens skull vara en katastrof i mål). Han är okej men inte mer än så.

Åkerlund  är en strålande målvakt i sina bästa stunder men han är för ojämn och skadebenägen.

Bägge målvakterna bör nog kanske bytas ut till nästa säsong. Även Tarvainen borde väl ligga löst till.

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: Felplacerad vid 2 av målen ,, varför gör Perra inte ett målvaktsbyte för att göra en förändring av spelet ???? ( har kanske inte någon betydelse )
Kommentera

Kostiainen: Instämmer
Kommentera

vi kommer åka ur, det hela slutar med att vi återigen är chanslösa och lika farliga som kattungar.
Kommentera

Frella: Det här är inte roligt längre. Jag mår så satans dåligt över att se hur föreningen förfaller. Jag är nästan grinfärdig. Det är bara TJ som tycker att jag ska vara stolt och fråga mig vad jag kan göra för föreningen i stället för att uttrycka min frustration. Det är så jobbigt det här. Så jävla jobbigt!
Kommentera

Kostiainen: Samma här, inte en krona mer till Timrå IK så länge Linkan och Kim Hirschovits är kvar. De kan dra åt helvete.
Kommentera

RED DEVILS: Man kunde iallfall visa lite känslor, nä man åker ut på isen och duttar med klubban sen glider man till båset lite lugn och sätter sig och tar en mun vatten, ser ut över isen med en tomm blick som något jävla spöke.
Kommentera

De borde i alla fall komma väl förberedda till KS. De har ju 20 träningsmatcher på sig att förbereda sig.

Redigerad kommentar

Kommentera

De här med alla skador är inte en anledning !!!111oneone!! ni ska vinna övertygande ändå!!!111
Kommentera

RED DEVILS: Timrå har haft tradition på att hitta rätt finnar. Har haft.
Kommentera

gustav9:

Jag skiter i vilket, har helt tappat hoppet på denna förening just förtillfället.

Jag kommer därför att skita i att ens lyssna/se eller gå på några fler matcher med Timrå IK i år så man slipper denna besvikelse resten av säsongen, så ser man fram emot nästa silly season mot Allsvenskan nästa år istället, så kan man ladda om på nytt.
Kommentera

Sämre än sämst. Avgå allt och alla, sparka allt och alla när vi ändå är i farten. Sätt in pengarna på bankboken istället.

Varför ska dom ha 11miljoner på banken, vem har kommit fram till det?
Ja hos mig kostar nackskott gratis! In i lånekarusellen, det är ju för fan att åka gratis, nästa generation får betala. Nä det enda språk TJ o C:o förstår det är senap i arslet... Lars Stenberg på P3 är underbar.
Kommentera

Jockz: Rättvis förlust!
Kommentera

The Fat Bastard: nä vimåste markera vårt missnöje mot lagledningen o ge fan i och gå på nästa hemmamatch
Kommentera

Nu slutar jag följa detta skitlag, kalla mig medgångssupporter men det har gått för långt nu. Har inget förtronde för denna förening längre.
Kommentera

RocknRolf2: Han tog den för lagets bästa.
Kommentera

Sonntag, Linkans talangvärvning!
Kommentera

Jockz: Utsatt position, mycket viktig kugge för helheten. Men det finns hur många spelare som helst som är hur jävla mycket sämre i match efter match än Pitkimäki.
Kommentera

Återigen en match där ingen i hela laget får godkänt, eller max 1-2 spelare, och resten är fullkomligt usla.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Kanske just Ingenting med Kent ska bli Linkans ledmotiv?
Kommentera

Näääääääääää, nu gör vi nåt kul! t.ex klär ut os till präst och super skallen av oss och hamnar i fyllecell!
Kommentera

Timrå Icon: Pitten är för dålig. That´s it...En målis man åker ur med. Detsamma gäller Åke.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Skicka pitkämäki till j18 och in med Peter Harrysson för helvete, ojämnare pitt får man ju leta efter.
Kommentera

Simmalugnt: Ja pojkar....Det ska bli jävligt skoj att möta Bofors nästa år!
Kommentera

ÖstrandsNisse: Nä du har en poäng där faktiskt. Men jag tycker han är ojämn. Släpper en del enkla puckar. Han är ingen matchvinnare som vi behöver nu då vi inte har annat
Kommentera

Timrå Icon: Jag tycker uppriktigt sagt synd om våra målvakter. Det kan inte vara lätt att vara målvakt i Timrå anno 10/11.

Redigerad kommentar

Kommentera

superfalle: nä vi kan ju vänta tills det inte finns nåra spelare kvar
Kommentera

superfalle: Nä nu ska jag se då MoDo förlorar istället. Pitkämäki vill jag inte se i målet igen för övrigt

Over and out
Kommentera

Du får gärna passa pucken också Sebbe. Det där var ditt mål.
Kommentera

superfalle: Fy fan vad bedrövligt. Vi har ingenting. INGENTING!!!
Kommentera

Så skönt för Foppa att göra mål.
Kommentera

Jockz: ci skapar i alla fall en massa! Mooooooahahahahaaaaa
Kommentera

Jockz: nä . bättre att avvakta . se över marknaden , inte ta några förhastade beslut
Kommentera

Jockz: Hoppas de bränner ned skit-hallen innan de sätter sig på bussen
Kommentera

Fan vad skönt det skulle vara att förstöra nått gigantiskt på ett fruktansvärt sätt.
Kommentera

RED DEVILS:

Snipp Snapp Snut så var sagan slut.
Kommentera

Seriematcher i kattlådan. Det var ju ett tag sedan.
Kommentera

RED DEVILS: Man hann få tillbaka en strimma av hopp,,, men nähä!!
Kommentera

Avgjort. Dra åt helvete.
Kommentera

The Fat Bastard: Och skottförbud har han också. vilka avslut.
Kommentera

RocknRolf2: Är inte slagskott olagligt?
Kommentera

« · 1328410 · »