Strindlund: Ja det här ser helt underbart ut.Men en perre kvar mycket kan hända jag vägrar att ta ut nåt i förskott,har gjort det några gånger och torskat det svider utav bara helvete.
1. Spela vidare som om inget har hänt och inte backa hem 2. Ödmjukhet 3. Spela vidare som om inget har hänt och inte backa hem 4. Spela vidare som om inget har hänt och inte backa hem 5. Repetera punkt 1-4 i 20 minuter
Min chef dansade och sjöng på jobbet ikväll, och gormade Timrå IK. Det är vår, kärlek och hockey i luften. Hoppas vi håller det här, och att stackars Krizan precis som vanligt under slutspelssannanhang går i ide. Jag vet inte vad han har för rytm, men det är väl på våren man brukar vakna till?
Ofattbart att Timrå (med Timrå 06/07-mått) lyckas göra så många mål på så kort tid. Men tror man att det är klart är man inte frisk. Modo kommer kriga, 1-2 reduceringar så är det match igen.
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!
Jo, men han har ju alltid varit en pajas. Underhållande emellanåt, men oftast tröttsam.