T T: Går Robban in i något annat än BP i dagsläget? Ska vara istället för Nilsson eller Hallin isf. Ser gärna att Ryno får fortsätta också då han producerar i direkt.
Frella: Robban har inte haft det särskilt lätt som center. Det är fortfarande något märkligt att tränarna valde just Robban som vikariat åt Hahl. Med tanke på förutsättningarna tycker jag ändå #12 klarat sig helt okej. Men visst, han presterar det bästa hos honom just i BP. Men trion Robban, Hallin och faktiskt också Nilsson går ganska lätt före Ryno. Hallin var grym igår. Så det där resonemanget förstår jag mig inte på ;)
Jag kunde inte tro Nåt sådant skulle hända mig Men jag har förstått Att mitt liv har ändrat sig
Susanne, Susanne Vi ska vi rädda om varann Du kan ge mig längtan Som ingen annan kan Susanne, Susanne All min oro den försvann Vill att du förstår det nu Susanne
Ambroo: Risken MODO tog när de lät honom vara med mot Timrå är han han kan ha smittat ned någon av sina lagkamrater. Skulle inte förvåna mig om någon ytterligare i MODO snart drabbas av magsjuka...
Imorgon kan jag mycket väl ´tänka mig en islossning från Modos sida. Magnus Nilsson gör en Magnus Nilsson i varje period, Sanna Lindström gör sin grej... inte mycket, medans Robert Carlsson forstätter fila på sina naglar i periodpausen och Per Hallin kammar håret under tiden på Styf.
Under tiden så håller Modo en lektion i hockey. Kör nu, 9-1!
MODOJohan: Hoppsan. Tokigt att det hamnade i fel buk. Inte lätt att vara modolid alla gånger. Det är lite av "det blir det det blir"-känsla över er på något sätt.
Skarin: Jag förmodar att det där är något som man inom Timrå IK har hittat på själva för att lägga hela pressen på MoDo. Lite grann som att varenda tackling som Hedström uttalar sig om är den värsta han någonsin upplevt.
MODOJohan: Räknade du till alla de gånger som Robert Carlsson igår på egen hand checkade sönder MoDos försök till att ställa om till anfallsspel. Jag räknade till 12 gånger. 12 gånger. Under två av dessa tillfällen så orkade man inte ha Robert dansande runt sig själva längre utan man blev tvingade att dra på sig utvisningar.
Per HApps: Jag trodde min förklaring var på en tillräckligt förståelig nivå för att alla skulle förstå. Men jag ska inte pressa er. Det blev bara i fel bok, och därför så postade jag samma inlägg i Modos.
I en förening är det medlemmarna som väljer styrelse och ordförande. Det görs på ett årsmöte. Exakt det är vad vi har att förhålla oss till. Ingen ska tvingas avgå innan dess, det blir bara kaos.
Om ni vill påverka, bli medlem och gå på årsmötet.