1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590519 inlägg · 6216 ämnen

Spelarjakten

« · 1551155 · » Till forumet

Sv: Spelarjakten
Timrå Icon: Inte den här..
Kommentera

Mäster T: Äääh det är väl inget problem?
Modoiterna säger ju alltid att de vill ha kvar oss i es och att de tappar så mycket pengar på intäkter annars?

Upp till bevis! Payback time!!
Kommentera

KORITFW: nästan 300 lax nu .
Kommentera

Hörde att företaget som jag jobbar åt i Härnösand  fått utskick från Timrå IK om Spelarjakten. Synd att chefen är Modoit.

Men hey Timrå...... bara Köööööör!

Kommentera

– Vi hoppas ju på att hitta två spelare och kunde en av dessa vara finansierad av den här kampanjen så vore det fantastiskt, säger Nolander.

Gillar att de verkar inställd på två och inte "en och kanske en till" 
Kommentera

mattias - 74: Haha, satan vad mycket veckopengar det skulle bli:)
Kommentera

Tjalle:

Kan du inte fråga henne om hon vill skänka lite till Leksand också? ;)

Kommentera

El Maco: Ja, Ja. Min åttaåring undrade om han kunde få förskott på tre veckorpengar för att skänka. Man blit stolt ;-)
Kommentera

El Maco: Lär väl rassla till den 25. Synd att det ska skrammlas den sämsta ekonomiska månaden på året. ;)
Kommentera

Mäster T: Ett par av dem gör ju redan det? Kan fatta att de inte spontant lägger in femhundra papp till i en insamling. Hoppas och tror att det kommer in mer från sponsorer, de faktureras och den handläggningen tar väl längre tid än för alla som lägger en femhundring direkt via internetbanken.

1) Jag tycker det är jättebra med så mycket på bara tre dagar! Det lär inte fortsätta takta in 80 000 om dagen ändra fram till sista januari (då får klubben 1,2 miljoner) men bra att det rör på sig direkt.

2) Jag tycker det är all heder till de anställda på Timrås kansli som själva lagt in pengar. Nollan, Carina, Jocke med flera. Snygg stil!

3) Någon som minns takten förra året?

Kommentera

Laken: Såna företag ska betala minst 500 000. Men det är ju vad jag tycker.
Kommentera

250kg kärlek: Ja men för företag som SCA, Metso, Norrporten o.s.v. är detta ju peanuts! De får ju igen en del i goodwill!

Kommentera

Laken: det kan ju vara så att man redan inför säsongen gick "all in". Jag vet inte om jag är beredd att kliva in med så mycket mer än det jag gör även om mitt företag inte skulle lida alltför mycket.
Däremot är jag mer mottaglig på privat basis.
Kommentera

Denna serie har jag missat totalt!

Edit: sen om det är nå att se vettefan, måste ge det några avsnitt innan jag vet, korta avsnitt :) 

Redigerad kommentar

Kommentera

Japp då har man satt in en 500 hundring.
Kommentera

170 000:- men jag är förvånad över hur få företag som ställer upp!
Mindre företag ok men 12 000 för ett medelstort eller större företag är ju ingenting!

Kommentera

Angelo Esposito har fått kicken från Pelicans. Med EU-pass kan vi väl gissa att ett desperat Växjö skulle kunna hugga."

Eller ett desperat Timrå kanske......? va?

Kommentera

GurraG: Ah, hittade nu:)
Kommentera

Hälge: Hur ser du det?
Kommentera

100 000:- insamlat hittills.
Kommentera

KORITFW: Jadu, kan dom kirra han hoppar jag jämfota
Kommentera

T T: Italienska 2a ligan för Anger nu, det gick lite utför efter han floppa i Timrå kan man säga. Han gjorde ju liksom 42 pinnar på 51 matcher säsongen innan han kom till oss haha

Redigerad kommentar

Kommentera

KORITFW: Ja nu kör vi!
Kommentera

Nu påbörjar vi EP frenzyn
Kommentera

Iphone70: håller inte med. Visst har se värvat fel, men vad ska man göra då, om inte försöka korrigera det?? Erkänna sitt misstag och dö?
Nä, gör om gör rätt - efter bästa förmåga - och jag tänker i alla fall stötta det!
Kommentera

Kongo: Varför då? Kan man inte värva rätt innan säsong ska man inte ha mer pengar nu heller, sjukt beteende dom håller på med
Kommentera

Laken: Fedorov vill ju spela igen, höhö.   
Kommentera

Kongo: Det är försent finns inga kreativa spelare kvar på marknaden nu,
Kommentera

liston: Inte omöjligt, Nubben kanske vill ha in rutin också! ;-)
Kommentera

El Maco: Läste någonstans att det skulle uppdateras mån - ons -fredag. Återstår att se om det börjas i morgon eller om det är från måndag kommande vecka.
Kommentera

Laken:

Larionov?

Kommentera

liston: En kreativ center som kan styra ett powerplay och spela med Nordgren.
Kommentera

liston: Enligt referaten: Helst en center som kan spela med Nordgrens lina. Målskyttar!
Kommentera

Kongo:

Om nån var på mötet igår, sas det nåt om vilken typ av spelare man vill ha in?

Kommentera

Kongo: hoppas de får upp en barometer snart på hemsidan. Betalningar via post- och bankgiro tar ju ett tag att registrera men det borde gå att börja räkna ihop de första transaktionerna framåt helgen.
Kommentera

500 SEK insatt till spelarjakten. Bidra du också!
Kommentera

73Sjöbba: Inget och jag tycker inte du har "hängt ut" mig.
Kommentera

Laken: Jag bara frågade hur mycket du hade skänkt. Vad är så farligt med det?
Kommentera

73Sjöbba: Ja, jag har skänkt 500 kr.
Jag har aldrig frågat hur mycket någon skänkt! Jag frågade en person om han varit i kontakt med klubben, vad är så farligt med det?
Kommentera

Laken: Hur mycket har du skänkt? 500kr?
Eller förresten, det har inte jag med att göra.
Kommentera

BlackBay: Ok, jag tänkte även på de nuvarande spelarna.
Kommentera

Laken: Modin kanske har nån slant över?
Kommentera

Om vi bortser från Z.

Tror ni någon TIK-spelare kommer skänka pengar till insamlingen?

Kommentera

KORITFW: Som jag sa, vill inte diskutera. Men jag har jobbat som journalist i 15 år, aldrig på kvällstidning, och blir rätt trött när folk klagar på såna här saker, utan att vet hur det funkar med citat.
Nolltolerans gäller förvrängning av åsikter, och inte hur personen formulerar sig.
Det vore fullständigt omöjligt att skriva en journalistisk text om man inte får tajta till citaten.
Kommentera

Jag förstår ärligt talat inte ens hur ni som ser med olika grader av tveksamhet på Nolanders uttalande tänker, varför ni ens blir det minsta provocerade?

Det är väl bara bra att han kraftfullt markerar att man har koll på läget, istället för att vara mer svävande? Det han säger är ju att man kan lita på klubbledningen, fullt ut. Utan tveksamheter. 

Fan, har vi Stenqvist som materialare? Gött. 

Kommentera

KORITFW:Nä, kan nog inte erinra mig om att ha sett det heller. Däremot i utskrifter av förhörsprotokoll finns allt sånt med, så det är helt klart ett striktare krav i såna sammanhang, av förklarliga skäl ska tilläggas. :)
Kommentera

73Sjöbba: Vem har jag "hängt ut"?
Jag frågade bara om han varit i kontakt med Timrå IK. Får man inte det? Vad är det som är så farligt med det?
Kommentera

Kattgubben: haha, att ta med tvekljud i textcitat har inte ens aftonbladet kommit på än! 
Kommentera

KORITFW:Intressant diskussion egentligen, vad som gäller vid citeringar och "pratminus". Vill man få den man intervjuar att verka trög och dum är det ju bara att ta med alla "ööööh", "vahettere" osv. Fult, men effektfullt.
Kommentera

« · 1551155 · »