Jag förstår ärligt talat inte ens hur ni som ser med olika grader av tveksamhet på Nolanders uttalande tänker, varför ni ens blir det minsta provocerade?
Det är väl bara bra att han kraftfullt markerar att man har koll på läget, istället för att vara mer svävande? Det han säger är ju att man kan lita på klubbledningen, fullt ut. Utan tveksamheter.
Fan, har vi Stenqvist som materialare? Gött.
Om vi bortser från Z.
Tror ni någon TIK-spelare kommer skänka pengar till insamlingen?
Kongo:
Om nån var på mötet igår, sas det nåt om vilken typ av spelare man vill ha in?
Redigerad kommentar
Angelo Esposito har fått kicken från Pelicans. Med EU-pass kan vi väl gissa att ett desperat Växjö skulle kunna hugga."
Eller ett desperat Timrå kanske......? va?
170 000:- men jag är förvånad över hur få företag som ställer upp!
Mindre företag ok men 12 000 för ett medelstort eller större företag är ju ingenting!
Redigerad kommentar
250kg kärlek: Ja men för företag som SCA, Metso, Norrporten o.s.v. är detta ju peanuts! De får ju igen en del i goodwill!
Mäster T: Ett par av dem gör ju redan det? Kan fatta att de inte spontant lägger in femhundra papp till i en insamling. Hoppas och tror att det kommer in mer från sponsorer, de faktureras och den handläggningen tar väl längre tid än för alla som lägger en femhundring direkt via internetbanken.
1) Jag tycker det är jättebra med så mycket på bara tre dagar! Det lär inte fortsätta takta in 80 000 om dagen ändra fram till sista januari (då får klubben 1,2 miljoner) men bra att det rör på sig direkt.
2) Jag tycker det är all heder till de anställda på Timrås kansli som själva lagt in pengar. Nollan, Carina, Jocke med flera. Snygg stil!
3) Någon som minns takten förra året?
Tjalle:
Kan du inte fråga henne om hon vill skänka lite till Leksand också? ;)
– Vi hoppas ju på att hitta två spelare och kunde en av dessa vara finansierad av den här kampanjen så vore det fantastiskt, säger Nolander.
Gillar att de verkar inställd på två och inte "en och kanske en till"Hörde att företaget som jag jobbar åt i Härnösand fått utskick från Timrå IK om Spelarjakten. Synd att chefen är Modoit.
Men hey Timrå...... bara Köööööör!