ha det var en bra fråga ...och fråga ska man alltid göra för annars får man inget veta =) Men jag vet inte .... men han har brottsligt snygga magmuskler. =)
Kn.. du är helt otrolig..här är vi på väg o vinna en match och så frågar du hur det går för en brynäs spelare.. pallra in dig i brynäs HS så vet dom säkert det.....
Klart att jag kommer ihåg dig! Det var mysigt att ta ett snack i periodpauserna, även om ni hade fullt upp och jag helst inte ville störa... Senast jag såg dig var nog på supporterfesten i mars.
Åhlund kommer mer och mer,han är tung att möta,som en gammal Ford,startar den går den bara bättre och bättre.Hoppas att det kommer nån back ochså typ Schnabel.Skit ochså 3-1??? Hoppas inte "darren" slår till nu.
diretk rapport i från ladan.. aik kommer att börja med en utvisning i andra perioden i 1.55 kommer TIMRÅ IK spela PP...stabilt spel o Z o Crippe dominerar sina bytan..Freddan är INTE med i båset..det är en junior..
Swen visst är det du som bor neröver va vi träffades för längesedan i jönköping... eller är jag fel ute igen.... gott nytt år på dig.. iallafall. Måtte denna ledning hålla i sig nu... Händerna darrar på tangentbordet så närvös är jag..
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·