dr-nix: Hur mycket speltid har de fått då? Helt okända namn för min del men jag följer inte juniorlaget heller så. Vad är det för typ av spelare? Yngre än firma Lander/MSP?
Hassan: Okej, förstår inte hur det inte kan vara en tvåa då regin och lander kontrar och Regin går omkull.. Klubban var mellan benen tyckte jag, men jag kan sett fel.
MB: Om du menar att pucken går långsamt så är det väl bara bra att dom tränar med sandpapper på pucken. Då måste man ju ta i lite mer, vilket i sin tur får pucken att gå snabbare.
Ingen sådär jätterolig period, sett ur timråögon. PP fantastiskt, eller nåt. Men samtidigt har DIF ryckt upp sig betänkligt. Skönt att Backlund ser sådär behagligt tät ut. Hualigen. Detta blir svettigt i sista. Vill se mer rejäla tag, målstormningar och lite snabba skott. Då kan det gå vägen. Men Djurgårdens PP blir något att bita i.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!