mikenomad: Det jag sett av honom den här säsongen har varit en besvikelse. Han åker runt och tjurar och nästan förstör för sina kedjekamrater.
Det är sjukt att lyssna på Timrå på webradio..."Hedström gör en fantastisk dragning och skjuter ÖVER....Hagosharöppetmålochskjuteri....STOLPEN....
Fribergfårpuckenislottetochskj....missar pucken".
eller "Pucken DANSAR på ribban och LANDAR BAKOM SALAK som inte vet var pucken är men sätter sig till slut på pucken".
Redigerad kommentar
Varför spelar Jonathan Carlsson med galler? jag vet att han spelat med de hela tiden så här långt in på säsongen.
spud: Så går man då in på denna tråd för att läsa kommentarer inför matchen. Vad finner man då? Jo, en väldigt massa inlägg som definitivt är i fel tråd. Skärpning tack!
Hur som helst, nu far jag ut till E-on och stöttar laget i mitt hjärta.
Redigerad kommentar
Captain Crash: Det ska vara roligt att gå på matcherna. Det har vi inte varit bortskämda med dom senaste åren. Det finns ca 4200st som tycker om att plåga sig själva. Masochister kan man kalla dom. =)
Nu verkar vi ha en förändring av underhållningen till det bättre, så det bör rimligtvis komma lite fler.
Sedan så tycker jag att jag ser samma trend hos dom övriga lagen. Det beror förmodligen på programutbudet.
The great one: Mm, det känns pinsamt när det är lite folk.
Uppenbart är att folket inte vallfärdar till matcherna. Vad gör klubben för att ändra på detta? Och vad kan man göra? Sänka priserna kanske, vilket det såklart både finns en ev. risk eller ev. vinning i. Iaf på matcher som på förhand lockar lite folk.
Försök skaka fram så att det går att se hur många biljetter som är sålda, det saknar jag. Folk lockar folk. Många marginalare hoppar nog hellre över att åka på match än att åka och ta risken att behöva sitta i en folktom arena.
På nåt jäkla sätt så måste man få folket vilja ta sig till arenan för hockeyns, stämningen och Timrå IK's skull. Vilka man möter borde kvitta. I en perfekt värld. Eller Leksand.
Tills dess, hitta på nåt "operation fullsatt" eller vad f-n som helst.. Nåt som lockar folk till en helt vanlig serielunksmatch helt enkelt. Avtackning av Timo P i nån match hade ju varit fint tex.
Som vanligt numera så är det lite sålt inför matchen enligt ticnet. Var är alla marginalåskådare?
Börjar kännas pinsamt.
Blizzard: Näää inte fasen släpper Bella-balle in tre mål gosse! ;-)
Redigerad kommentar
Bragd-Birger: Jag gissar att det blir en målsnål tillställning ikväll. FBK:s seger över Luleå med 1-0 vittnar om att även de kniper igen bakåt. Jag tror på 1-1 i fulltid sedan tar vi bonuspinnen
A Larsson är förvrigt helt jävla kass! vi måste ha j20 spelare som är bättre! Fy faan exportera till norge.nu