Hahl Bundy: Nä det går bara inte, det har man gett upp för länge sedan, finns inget som kan gå bra utan att man i nästa stund får vara med om nå dåligt, thats life när man valt att stötta den röd/vita dressen. kanske skulle bli en storsäljande komedi, " livet som tikare "
Fan alltså jag hoppas verkligen inte att det är ryggen igen för Pärssinen. Det verkade som att det var där det gjorde ont... Alltså vill det sig illa så är karriären över......fan han får tamefan inte bli skadad igen.
Hahl Bundy: ja det är han verkligen, klart den viktigaste. verkar inte bättre fick en crosschecking i ryggen sen fick 2 st lyfta upp han sen stappla han ut "/
Såg ej matchen, hörde på radion men där sa dom ingenting om Timo. Är karln skadad? I så fall blir det gravöl. Karln är den viktigaste av alla i dagens Timrå!
Helt jävla otroligt!!!!! snacka om konstig match,men skit i det det viktiga är att vi vann,jag som bor här i götet tycker att det ska bli väldigt kul att gå o jobba imorn.
Yellowcard: efter brynäs matchen på vägen hem från tabbe tabelettburken va det nåra längst bak som sjöng nå i stil med " vi är timrå och vi är aldrig glad " tror bestämt att det är nånting nånstans som säger att håller man på timrå då får man aldrig må bra se som nu när pärssinen skadar sig bara för att vi lyckas vända matchen eller att när det äntligen börjar gå bra för timrå så måste wandell stick atill nhl, finns 1000 saker till att nämna men bara för att ha nämnt några !
Raggaren Putte: håller med, men för hoppningsvis äre inge med ryggen, om han tvingas gå så kräver jag en sju jävla avskedning av han för pärssinen är fan bland det bästa man sett i sina dagar,
och nu timrå spelare ut :o helvete helvete helvete helvete helvete !!!!!!!
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·