actionleif: Hahaha. Ta fram den där souveniren. Snälla, gör det. Jag köper upp samtliga och hänger in i garderoben förutom den jag har på mig. Jag vill ha en för varje dag resten av säsongen. Trivs jag i den kan det bli så att jag har på mig den året om, livet ut.
Sagan om Lehtonen är helt otrolig. Jag orkar snart inte mer.
Den pinsamma förlusten senast kan visa sig bli helt avgörande.
Hahl Bundy: Linkan o co är inte oroliga så länge potentialen finns, resultaten spelar ingen roll. Omg. 30 spelad och farligt nära KS är ingen anledning till panik för herregud; vi har ju POTENTIAL i laget. Han kanske tror att det är SM i potential vi kämpar om...
Vad jag inte fattar är varför spelare mellan TIK och IFSH bara vandrar ena hållet? En sån här gång vore det väl ypperligt att kalla in nån back från laget i stan. Sett till vår backuppsättning torde det väl definitivt finnas backar i ett lag som ligger 5:a i AS som kan täcka upp. Kan ju inte vara helt omöjligt att det dessutom finns en eller annan back där som skulle peta DP också och kanske låta honom spela med dem ist. Nu är väl inte han namngiven iofs vilket isf är en gåta....
Yellowcard: Framför allt inte med idioterna som kommenterar Timrås hemmamatcher. När Timrå spelar borta så hör man tydligt att kommentatorerna håller på sitt hemmalag. Uppe i Timrå år det tvärtom, dom höjer jublande rösterna även när bortalaget gör mål, och det tål man inte höra, helst vill man bara gömma sig.
tik02: hehe vet jag inget om.. Men ja, den 29de kan det bli tungt att se matchen mot LHC.... Då är jag uppe i Piteå hos damens föräldrar och dom snålisarna vägrar betala 50 kr mer i månaden för att höja ifrån ADSL till 10 mbit.. då är jag väl dömd att höra eländet.. Hua..
tik02: Tycker det låter likadant om PPV kommentatorn hemma hos Timrå, han kunde inte ens säga att segern mot SAIK var välförtjänt....helt otroligt, orkar inte med den mannen snart. Jag fattar inte - håller han på Timrå eller inte? Det är INTE att vara partisk bara för att man fokuserar lite mer på hemmalaget - det är väl för 17 så det ska vara när man sänder en hemmamatch?
saasta: Lehtonen "sjuk" men Axelsson spelar. Hur som helst så får man ju förvänta sig en torsk. Ja och sen Styf då, han är väl tillbaka innan årsskiftet 2011-2012.
fighter: Tycker dom håller Frölunda på hyffsad distans och anser att resultatet är rättvist. Frrölunda hade dock kunnat haft ett mål precis som timrå hade kunnat haft ett till.
Det bästa med Frölunda är ju att dom altlid ska spela så högt med sina backar. 2 frilägen i första perioden och mer är förhoppningsvis att vänta så länge dom inte nätar.
fighter: Vi börjar ju i BP i över 1 minut, för många klantiga utvisningar än så länge. Sen är det ju Rådbjär så man kanske kan räkna med lite kompensation.
Bigthelin: oj oj oj :D tenkrat näta emot ssk och nu kanske han kan sätta alla sina lägen som han missat nu ett tag och då minna vänner, då blir det ROLIGT :D fan att man inte kunde åka på matchen pga det här jävla körkorts tagandet :P
Sagan om Lehtonen är helt otrolig. Jag orkar snart inte mer.
Den pinsamma förlusten senast kan visa sig bli helt avgörande.