1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Frölunda 2008-12-11

« · 1098517 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
actionleif: Hahaha. Ta fram den där souveniren. Snälla, gör det. Jag köper upp samtliga och hänger in i garderoben förutom den jag har på mig. Jag vill ha en för varje dag resten av säsongen. Trivs jag i den kan det bli så att jag har på mig den året om, livet ut.

Sagan om Lehtonen är helt otrolig. Jag orkar snart inte mer.

Den pinsamma förlusten senast kan visa sig bli helt avgörande.
Kommentera

Hahl Bundy: Linkan o co är inte oroliga så länge potentialen finns, resultaten spelar ingen roll. Omg. 30 spelad och farligt nära KS är ingen anledning till panik för herregud; vi har ju POTENTIAL i laget. Han kanske tror att det är SM i potential vi kämpar om...
Kommentera

mikenomad: Ja nog fasen rycker man på ögonbrynen när man läser några av hans kommentarer.
Kommentera

fy fan vad less jag blir fem backar och där ingår Dennis kan ju lika gärna spela på 4 backar det kommer vara lekstuga i timrås zon! Tack och Hej
Kommentera

Skarin: Fast nu är det ju männen som kommer för att hämta oss som ska bära rockarna. Vi kanske kan ta fram någon tvångströja i stället.
Kommentera

mikenomad: Jasså du, du får epelepsiliknande anfall när du kommer i täta intervaller. Sånt kan man söka för.
Kommentera

Vad jag inte fattar är varför spelare mellan TIK och IFSH bara vandrar ena hållet? En sån här gång vore det väl ypperligt att kalla in nån back från laget i stan. Sett till vår backuppsättning torde det väl definitivt finnas backar i ett lag som ligger 5:a i AS som kan täcka upp. Kan ju inte vara helt omöjligt att det dessutom finns en eller annan back där som skulle peta DP också och kanske låta honom spela med dem ist. Nu är väl inte han namngiven iofs vilket isf är en gåta....
Kommentera

John K: Ja hur f-n ser det ut för dig då??
Kommentera

På något jäkla vis så brukar laget ibland göra heroiska insatser när det ser som mörkast ut. Come on!

(Men det är väl förnekelsestadiet som talar)
Kommentera

Helt sjukt. Matchen sänds på Canal+ och ingen stream till den uppe på www.myp2p.eu

Kan den komma upp senare?
Kommentera

Dåligt med backar i Timrå ikväll

Robin och Lehtonen saknas
Kommentera

Rooster23: en snubbe (gandolf) sänder alltid 2 matcher. Sen en annan mega svensk eller nåt sänder 1. Så blir nog inget där på myp2p idag.
Kommentera

berra: Wandell får väl gå ned på backen....Nej just jävlar...!
Kommentera

Yellowcard: Fan. Då lär det bli webradion.
Kommentera

Rooster23: eller Erik Andresson som mot Linköping borta för att få 6 backar idag
Kommentera

Rooster23: Nädu jag köper då matchen istället på webben! Skulle inte palla med webradion efter man sett alla matcher den här säsongen hehe..
Kommentera

Yellowcard: Framför allt inte med idioterna som kommenterar Timrås hemmamatcher. När Timrå spelar borta så hör man tydligt att kommentatorerna håller på sitt hemmalag. Uppe i Timrå år det tvärtom, dom höjer jublande rösterna även när bortalaget gör mål, och det tål man inte höra, helst vill man bara gömma sig.
Kommentera

tik02: hehe vet jag inget om.. Men ja, den 29de kan det bli tungt att se matchen mot LHC.... Då är jag uppe i Piteå hos damens föräldrar och dom snålisarna vägrar betala 50 kr mer i månaden för att höja ifrån ADSL till 10 mbit.. då är jag väl dömd att höra eländet.. Hua..
Kommentera

Det är dags för Pääjärvi att göra mål igen va?
Kommentera

Kerstin_k: Han har inte varit så het på det sena - är nog dags nu!
Kommentera

tik02: Tycker det låter likadant om PPV kommentatorn hemma hos Timrå, han kunde inte ens säga att segern mot SAIK var välförtjänt....helt otroligt, orkar inte med den mannen snart.
Jag fattar inte - håller han på Timrå eller inte? Det är INTE att vara partisk bara för att man fokuserar lite mer på hemmalaget - det är väl för 17 så det ska vara när man sänder en hemmamatch?
Kommentera

En vinst skulle sitta fint idag tycker jag ^^
Kommentera

Jaha Lehtonen ut Persson in, de va den matchen de.....men dom försökte väl.
Kommentera

Hur ser stallningarna ut i laget? Skadade spelare eller sjuka sadana? Hanger inte med sa varst bra harborta langre -.-
Kommentera

saasta: Lehtonen "sjuk" men Axelsson spelar. Hur som helst så får man ju förvänta sig en torsk. Ja och sen Styf då, han är väl tillbaka innan årsskiftet 2011-2012.
Kommentera

Olle: Men det är väl själva djävulen, vad är det för fel på Lehtonen.
Karldjävulen är ju sjuk var och varannan match.
Köp en ny!
Kommentera

Kom igen nu Timrå!!!

Årets viktigaste match del #31.
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! MPS :D:D:D
Kommentera

Kerstin_k: Du är klockren!=)
Kommentera

TobiasThyr: Bra. Nu är vi i rätt tråd.
Kommentera

Rooster23: Förutom att det inte är tordag idag.
Kommentera

Bragd-Birger: Preci. *L*
Kommentera

En puck på halsen på Rådbjär. Om han nu inte kan blåsa för några fler utvisningar så skulle han ju kunna jämna ut sitt snitt ganska rejält.
Kommentera

Faan Hynning.... Hade varit fint med 2-0 där.
Kommentera

Måste endå säga att Persson gör en bra period.
Kommentera

Bragd-Birger: är väl vist torsdag idag :S
Kommentera

Snoop: ok men hur ser matchbilden ut? är det ett rättvist resultat?
Kommentera

fighter: Tycker dom håller Frölunda på hyffsad distans och anser att resultatet är rättvist. Frrölunda hade dock kunnat haft ett mål precis som timrå hade kunnat haft ett till.

Det bästa med Frölunda är ju att dom altlid ska spela så högt med sina backar. 2 frilägen i första perioden och mer är förhoppningsvis att vänta så länge dom inte nätar.
Kommentera

Olle: ok nu gäller det att stå emot deras press i andra som säkert kommer.
Kommentera

fighter: Vi börjar ju i BP i över 1 minut, för många klantiga utvisningar än så länge. Sen är det ju Rådbjär så man kanske kan räkna med lite kompensation.
Kommentera

Olle: har 2perioden börjat ?
Kommentera

Olle: ja det gäller att klara det boxplayet.får dom ett mål så blir dom livsfarliga.huvaligen...
Kommentera

fighter: Tenkrat;) härligt:D
Kommentera

Så grymt bra gjort!! SSK matchen var en plattmatch. Nu känner man igen grabbarna!

förövrigt småkikar jag på SSK nu och dom spelar riktigt bra mot LHC.
LHC ser ut som vi gjorde. jag tror SSK är att räkna med igen nu.
Kommentera

Riktigt skönt! Nu fortsätter vi trampa bara!
Kommentera

Bigthelin: oj oj oj :D tenkrat näta emot ssk och nu kanske han kan sätta alla sina lägen som han missat nu ett tag och då minna vänner, då blir det ROLIGT :D fan att man inte kunde åka på matchen pga det här jävla körkorts tagandet :P
Kommentera

Yellowcard: men tror LHC vänder dock, SSK drar på sig mycke utvisningar - kommer inte hålla i längden.
Kommentera

Rooster23: Fan också. Nu är vi för mycket i båset igen!
Kommentera

Rooster23: rådbjär vår kära kvinno misshandlare tkr verkligen om att föra matchen ! bajs nu gjort bajs niskala mål också !!
Kommentera

Rooster23: och det straffar sig direkt...
Kommentera

« · 1098517 · »