Rooster23: solklar utvisning nyss, hade det vart åt andra hållet hade det vart utvisning, kan man inte kräva att endast få ha thomas andersson som dommare :P haha
Yellowcard: Rådis har en förmåga numera att vilja vara i centrum och avgöra, vet fan vad som hänt med honom. Var ju övelägset bäst förut, men efter spöat frugan, blev det en annan domare.
MB: Det hade ju faktiskt kunnat få vara ett slagskott han fick i huvet istället men inget går timrås väg i afton. Moes utvisning är ju ett skämt och frågan är om inte Backlund skall ta trean, han är ju oskymd.
Yellowcard: ja senast :P troligtvis kommer jag inte gå i ide för jag kommer stå där på västa stå och heja vårat lag till allsvenskan, jag som håll humöret uppe hela säsongen trotts alla motgången börjar nu bli jävligt less, inte kan man säga att det är länge kvar heller eftersom det inte är så fruktansvärt länge kvar längre, nånting måste ske och det är drastiskt, skicka laken med posten till TJ i jul klapp så kan han få några timmar med honom och bara skälla och skälla och skälla, sen kanske vi har våra nya backar / centrar =)
Yellowcard: Nä jag fösöker också vara objektiv och förstående för deras ganska svåra uppgift, men ibland blir det förmycket, verkar vara som han vill sätta Challe på plats, de har ju haft en del med varandra att göra.
Abron: Och ena AIKare och Jyyrgåårdare..kan ju inte bli värre. Men han tycker jag från haft glimten i ögat och jävligt bra, blivit dryg,arrogant och kaxig.