30: Cement i sandlådan, trasiga leksaker, whatever.. det är dock mycket märkligt när det är ett sånt sjujävla engagemang och hjärta annars. Därav min förvåning.
Ann: jag har väl bara svårt att få ögonblickligen extas efter 1-1 i första perioden. Med "Nu är det kört" menade jag att första målet i Timrås matcher brukar vara otroligt betydelsefullt med våran målfabrikation. Hoppas så inte är fallet idag
RocknRolf2: Jag har inga problem alls att få extas o då jag får det är det EXTAS med stora bokstäver... Men men...alla är vi olika....tur de.....tänk om alla vore som mej....:))
Hoppas leksand vinner över Brynäs och att Luleå slår Dif, då ligger vi på slutspelsplats plus att SSK ligger jumbo :D
Men vi vinner idag med 5-1. Liv slutar spela nu i andra han tänker för mycket på sina julklappar, medans OKSA vill att matchen ska ta slut fort så han håller tätt så han hinner med flyget till släkten i finland.
RocknRolf2: Intressant. Tolkar jag dig rätt när jag får uppfattningen att du jämför den här säsongen med den 2001/02? Om detta nu stämmer, vilka är likheterna som du ser det? Ja, förutom De Rouville kontra Mika Oksa, då?
RocknRolf2: Om jag antyder till något är upp till dig att avgöra...
jag skrev bara att din form av humor inte riktigt är liknande min..
Och att jag ville bara att du skulle svara på Dream Teaams fråga
För min egen del skulle det vara mycket roligt att du visar lika mycket glädje för ditt lag när dom gör ett mål eller vinner som när du pissar på Timrå IK när det går mindre bra..
Förhoppningsvis så är du en av dom 3 - 5 personer som är i mina ögon "kärringar" som går först i ledet och hjälper till att denna GB åtminstonde kan hamna i närheten av den gamla sköna gästboken...
Dream Team: räddningen 01/02 blev som bekant ett tränarbyte. Jag tror nåt liknande behövs i år. Antingen på ledarsidan eller i organisationen. Helst det senare
Men hörrni, vilken trevlig kvällsjävel det här blev då! Gled in i hallen i god tid, käkade lite buffé, fyllde på stashet av nödvändiga produkter för klädnad och heminredning, kollade värmningen. Grabbarna såg laddade ut. Modoliderna ... | #Läs mer ·