1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590497 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09

« · 1857156 Till forumet

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Tarasov: Alla som säger upp abbonemanget: får ni fylla i något formulär för feedback? Annars kanske ni kan mejla orsak till Cmore i samband med uppsägning. Då klämmer ni så att säga åt där det gör som ondast, pengapungen.
Kommentera

sargad:
Man mailar sin uppsägning på cmore, eller gjorde iaf senast jag sa upp.
Kommentera

sargad: Bra idé. CMore behöver få veta. Den stora kritiken bör dock framföras till förbundet som har helhetsansvaret, som man tyvärr dock ser ut att ha kapitulerat från.
Kommentera

Tarasov: En uppsägning av abonnemanget känns som det enda rätta. Vidare kan man spåna på vad man kan göra med slanten istället. Själv betalar jag 548 kr/mån för att få tillgång till Cmore, det räcker till 6 st ståplatsbiljetter i månaden. Man skulle kunna göra en pott varje månad och skänka några biljetter till ungdomar som vill gå och se hemmamatcher på plats.

10 st cmorevägrare skulle kunna sätta 60 pers på läkaren, det motsvarar väl åtminstone två hela skolklasser?

Ett annat alternativ vore att varannan månad köpa sitt allsvenska lags matchtröja i shoppen och skriva ”hockeymördare” som namn på tröjan och skicka den till cmores huvudkontor. Helvete vad många matchtröjor dom skulle få.
Kommentera

Olle: Gillar din sista idé, men matchtröjorna borde väl snarare skickas till förbundet. Det är ju inte Cmore som bestämmer hur pengarna ska fördelas.

Hur som, går det här igenom slutgiltigt säger jag också upp abbonnemanget. I helvete jag pröjsar för att Karlskrona, Rögle, Mora mfl ska sponsras med helt sjuka penningsummor.
Kommentera

Olle:
Det är bra om vi får igång en kampanj innan denna säs är slut, det har trots allt inte fördelats några pengar än. Då är det enklare att förändra.

Inte dumt att rikta pengar till den egna klubben på något sätt, det handlar om att går på 1-2 matcher i månaden. Gör ni en insamling till en skolklass här på HS så lovar jag att bidra om vi lyckas få detta till en rörelse. Kan även tänka mig bjuda DJ HEMP och Modano på en match med en tillhörande pilsner!

Hur sprider vi detta? Vilken var lövenbloggen som hade ett bra förslag på fördelning?
Kommentera

Tycker definitivt att vi ska få detta till en rörelse. Det måste gå att samordna mellan klubbar och supporterklubbar.
En enkel sak är väl att få på plats en protestlista man kan skriva under på nätet, är det någon som kan dra i det?
Kommentera

Kongo: Låter som en bra plan.
För mejlkampanjen, blir tanken där att vi kör individuella mail till dem? I så fall, ska det skriver ner ett förslagsmail som man kan ha som riktlinje när man skriver?
Kommentera

Perreman: Vi kan fundera lite, återkommer via privat meddelande. Om du elller någon annan har möjlighet får man gärna hitta en så bra text som möjligt på området.
Kommentera

El Maco: Ja verkligen..dåvarande ettan var bedrövligt dålig. Kommer ihåg när Timrå kunde vinna med typ 18-1 mot dom sämre lagen i ligen i början på 80-talet. Dessutom,, klubbar såsom Husum, Sollefteå, Crif och KB65 huserade i den ligan. Vore förståss otänkbart i dagens allvenska.
Kommentera

mikenomad: I veckan har Lövarna bara snackat väder i fikarummet. Förvirrade blickar. Fått mumsa på ostmackan ifred. Tack Timrå...
Kommentera

Costanza: tröttnar du på att tacka Timrå kan du tacka Kovland
Kommentera

« · 1857156