Trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att vi skulle spela ut Luleå som vi gör. Jag hoppades innan… Oj så glad jag är! 4-0 och i underkant dessutom… än så länge. Synd att det blir uppehåll nu 😎
Blake Slåhan: Tycker den bör vara med Bromé. Sen kan kommentatorn ta att få ta emot ett slag med liknande kraft och utan skydd på samma ställe. Och se om Bromés reaktion var rättmätig..
Zäta75: Vi har gjort en mkt bra match genom att stänga mittzon hela tiden och att alla va på tårna redan första bytet elr hur alla trevliga Timråiter 🇺🇿🇺🇿🤣
Läktarproffset: Tack bästaste Timrå! Jävlar vad ni påskyndar tillfrisknandet. Ikväll blir det jordnötsringar till Idol i dagrummet 🥳 och i morgon är det förhoppningsvis hemgång 💪❤️🤍
60 minuter bra hockey och vi bjöd inte Luleå på speciellt mycket. Skön seger o nu kan grabbarna gå på ledighet med en skön känsla. Kapanen wow! Lycka till i landslaget!
Fortsätter det här spelet föreslår jag att vi byter ut Spaps-hjälmen mot en staty av Jokinen i time-out-pose. Efter den har det verkligen börjat kugga i.
Fantastisk match rakt igenom. Snacka om att spetsen levererar. Dom dödade Lule idag. Men: det var fan bra rakt igenom. Bara att lyfta på hatten och tacka.
Bragd-Birger: ja ketchup effekt på Kapanen, Dalle fortsätter producera i PP och Hållander ser ut och kunna göra lite vad han vill. Juel är vår 1a nu?! Och Almtuna jinxen är bryten!!!
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.